دانلود و خرید کتاب نظام گلوله برفی مو بونل ترجمه مهرداد سخائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظام گلوله برفی اثر مو بونل

کتاب نظام گلوله برفی

نویسنده:مو بونل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نظام گلوله برفی

کتاب نظام گلوله برفی اثری از مو بونل است که با ترجمه مهرداد سخائی می‌خوانید. این کتاب سازوکاری را برای مدیریت کسب و کار و رونق بخشیدن و توسعه کارتان به شما می‌آموزد.

درباره کتاب نظام گلوله برفی

مو بونل در این کتاب شما را با یک سیستم آشنا می‌کند که به صورت نظامی خود تقویت کننده پیش می‌رود. این اثر راهبردها، ابزارها و آمادگی فکری مورد نیاز را برای توسعه موثر کسب و کارتان در اختیارتان قرار می‌دهد. 

در کتاب نظام گلوله برفی ابتدا با روش کار این سیستم آشنا می‌شویم. در ادامه در می‌یابیم که چگونه و از چه ابزارهایی استفاده کنیم که ما را به هدفمان برسانند. مرحله بعدی یافتن و انتخاب مشتریان ایده‌آل و روش‌های متقاعدسازی آنان است. در بخش بعدی کتاب یاد می‌گیریم که با انجام چه کارهایی می‌توانیم اعتماد دیگران را به خودمان جلب کنیم و کاری کنیم که ما را دوست داشته باشند. فصل پنجم کتاب به این مبحث اختصاص دارد: چگونه رهگذران عادی را به مشتریان وفادار و همیشگی خود تبدیل کنیم. با شیوه‌های جذب آشنا می‌شویم و آن را به کار می‌بندیم که افراد مشتاق را به مشتریانی مشتاق بدل کنیم. 

انجام معامله، برنامه‌ریزی راهبردی جهت جذب مشتری به‌منظور فروش بلند مدت و ایجاد انگیزه برای کار گروهی از مباحث دیگری هستند که در این کتاب می‌خوانیم.

کتاب نظام گلوله برفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب نظام گلوله برفی را به تمام کسانی که در فکر رونق و توسعه کسب و کارشان هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نظام گلوله برفی

نظام گلوله برفی از راهبردها، ابزار و تاکتیک‌هایی تشکیل‌ شده است که در کنار یکدیگر به‌ عنوان یک نظام خود-تقویت شده و یکپارچه کار می‌کنند. این نظام تنها مجموعه‌ای از نکات، برای مدیریت مشتریان نیست، بلکه ماشینی برای توسعه کسب‌وکار شماست. پس از اینکه قسمت‌ها در محل خود قرار گرفتند، نظام موردنظر تنها با پشتیبانی شما به‌پیشرفت ادامه خواهد داد. توسعه مؤثر کسب‌وکار یا بی.دی. نیازمند یک سرمایه‌گذاری زمانی کوچک اما مستمر است. برای اینکه از زمان یادشده بهترین استفاده را ببریم، نیازمند تلاش مضاعف برای سرپا نگه‌داشتن کار و بهبود اوضاع هستید تا هنگامی‌که زمان کار اصلی فرارسید با کمترین تعارض مواجه باشید. مسائل زیادی وجود دارند که به توجه ما نیاز داشته و در صورت عدم توجه به آن‌ها ما را از فعالیت‌های توسعه-محور دور می‌کنند. یک نظام بی.دی. موفق، نیازمند شالوده‌ای از عادات است. به این دلیل که عادات با تمرین و ممارست به دست می‌آیند و پس از تمرین و ملکه ذهن شدن عادات با شلوغ شدن اوضاع ما دچار بحران نخواهیم شد. با پژوهش درباره چیزی که آن را «نیروی روانی» می‌نامیم، افرادی چون سیپو ایزو-آهولا و چارلز داستون به این نتیجه رسیدند که در زمان تثبیت عادات جدید، انجام کاری کوچک به‌صورت موفقیت‌آمیز در هرروز به جای تلاش زیاد در هر هفته، بیشتر می‌تواند در ایجاد رفتار مانا مؤثر باشد. آن‌ها می‌گویند که این موفقیت‌های کوچک، حسی از نیروی روانی را مشابه با حس یک گروه ورزشی در زمان دویدن تولید می‌کنند: در واقع این حس به آن‌ها دست می‌دهد که همه‌چیز بر وفق مراد پیش می‌رود و آن احساس، یک حس قدرتمند است. نیروی حرکت خود را با اقدامات کوچک در فواصل زمانی تقویت کنید و متوجه می‌شوید که احساس خوشایندی خواهید داشت. هر دفعه که به‌صورت موفقیت‌آمیز یک عادت را کسب کنید، احساس می‌کنید که در دفعه بعدی، انرژی بیشتری برای انجام آن عادت خواهید داشت. می‌توانید رفتار موردنظر را پس از شکل‌گیری توسعه دهید.

اکنون زمان آن رسیده که استفاده از نظام گلوله برفی را به‌صورت مختصر اما قدرتمند آغاز کنید. یک شخص حرفه‌ای که در آموزش‌های من شرکت کرده بود این‌گونه گفت: بزرگ فکر کن، گام‌های کوچک بردار، پیشرفت کن.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان