دانلود و خرید کتاب حافظه برای مدیران ویکی کالپین ترجمه علیرضا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حافظه برای مدیران اثر ویکی کالپین

کتاب حافظه برای مدیران

معرفی کتاب حافظه برای مدیران

کتاب حافظه برای مدیران اثری از ویکی کالپین با ترجمه دکتر علیرضا صالحی است. این کتاب شامل راهکارهای عملی برای افزایش قدرت حافظه و بهبود عملکرد آن برای مدیران و کارشناسان است.

درباره کتاب حافظه برای مدیران 

ویکی کالپین در کتاب حافظه برای مدیران به دلایل بروز ضعف حافظه می‌پردازد. او درباره روش‌های رفع این مشکل صحبت می‌کند و راهکارهای عملی برای افزایش قدرت حافظه و بهبود عملکرد آن برای مدیران و کارشناسان ارئه می‌کند. 

نویسنده در تلاش بوده تا با استناد به مطالب علمی، نکاتی را در خصوص چگونگی شناخت کارکرد و ضعف حافظه بیان کند و سپس به ارائه راهکارهایی بپردازد که مدیران را در بهبود عملکرد حافظه‌شان کمک کند. 

کتاب حافظه برای مدیران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

حافظه برای مدیران، همانطور که از نامش پیدا است، کتابی است برای مدیرانی که دچار ضعف حافظه شده‌اند. با اینحال راهکارهایی که ویکی کالپین ارائه می‌کند، می‌تواند برای تمام کسانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، مفید و سودمند باشد. 

بخشی از کتاب حافظه برای مدیران

 آیا فکر می کنید حافظه ضعیفی دارید؟ زمان یا مکان برگزاری جلسات، نام همکاران جدید (یا شاید نه خیلی جدید) یا نکات مهم برای ارائه سخنرانی و در واقع هر چیزی که یادداشت نکرده‌اید را فراموش می‌کنید؟

احتمالاً اطلاعات را به طور کامل فراموش نمی‌کنید، اما احساس می‌کنید به دلیل بالا رفتن سن دچار فراموشی شده‌اید؛ در زمان درست اما مکان اشتباه در جلسه حاضر می‌شوید، همکار خود را با نام اشتباه صدا می‌زنید یا یک سند بسیار مهم که همین یک دقیقه پیش به همراه داشته اید را گم می‌کنید.

به چند دلیل احتمال تحلیل رفتن کارایی حافظه در یک محیط کاری وجود دارد. شاید شگفت آور باشد که هیچ یک از این دلایل ظاهرا ارتباطی با سن وسال ندارند. گرچه استرس، فشار آوردن بیش از حد به حافظه و کمبود خواب اغلب ممکن است مزید بر علت باشند.

این کتاب شما را با دلایلی که ممکن است از کارایی ضعیف حافظه خود در محل کار رنج ببرید، و نحوه عملکرد حافظه (که به شما در فهم چگونگی و علت نقص عملکرد حافظه و اقداماتی که می توانید در این ارتباط انجام دهید، کمک خواهد کرد) آشنا می‌سازد

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان