دانلود و خرید کتاب بازآفرینی محصول اریک شافر ترجمه سمیه کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازآفرینی محصول اثر اریک شافر

کتاب بازآفرینی محصول

معرفی کتاب بازآفرینی محصول

کتاب بازآفرینی محصول اثر اریک شافر و دیوید ساوی قرار است به این پرسش شما پاسخ دهد: چگونه کسب و کارتان را متحول و در عصر دیجیتال خلق ارزش کنید؟

این کتاب با ترجمه علی قربان زاده و سمیه کوهی در انتشارات راه پرداخت منتشر شده است. 

درباره کتاب بازآفرینی محصول

وقتی نسیم تغییر وزیدن می‌گیرد، برخی افراد دیوار می‌سازند و برخی دیگر آسیاب بادی. این یک ضرب‌المثل قدیمی چینی اســت، اما در عصر نوآوری که ما در آن زندگی می‌کنیم هم، کاربردی است و چه بسا که با وجود تغییرات سریعی که رخ می‌دهد، اهمیت و ارزشش بیشتر هم شده باشد. نسیم تغییر شروع به وزیدن کرده است و حال شمایید که باید تصمیم بگیرید در کدام دسته باشید؟ چرا که دورانی جدید از محصولات متصل هوشمند و عصری شگفت‌انگیز با فرصت‌های بی‌شمار برای کسب‌وکارها در حال ظهور است. 

اریک شافر و دیوید ساوی در کتاب بازآفرینی محصول به این سوال مهم پاسخ می‌دهد: چگونه کسب‌وکارتان را متحول و در عصر دیجیتال خلق ارزش کنید؟ آن‌ها در تلاشند تا به شما کمک کنند جزء گروه دوم باشید. زیرا روش‌های سنتی تفکر و عمل در جهان، تولید محصول را رد می‌کند. این اثر توجه مدیران کسب و کارها را به این مسئله جلب می‌کند که لازم است چشم‌اندازی جدید  به جهانی نوظهور داشته باشیم که محصولات هوشمند متصل را طلب می‌کند.

کتاب بازآفرینی محصول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب بازآفرینی محصول اثری برجسته برای هر مدیر کسب‌وکار، صنعتگر، کارآفرین یا سرمایه‌گذاری است. در این کتاب تنها شمه‌ای از ظرفیت حقیقی اقتصادی محصولات متصل هوشمند مورد توجه قرار گرفته است.

بخشی از کتاب بازآفرینی محصول

گذر از دوران تحول؛ شش نکته ضروری دیجیتال

تحول در تمامی بخش‌ها در حال وقوع است و تغییرات فناوری عظیم، آن را غیرقابل اجتناب کرده و مصرفی‌سازی (Consumerization) صنعتی و کشش اجتماعی را افزایش داده است. نیروهای قدرتمند از بین می‌روند و مرزهای صنایع محو می‌شوند. در این راستا کسب‌وکارهای صنعتی باید شش اصل مهم دیجیتال را در نظر بگیرند تا بتوانند از این تغییر عبور کنند:

۱. تغییر کسب‌وکار مرکزی: کارکردهای مهندسی، تولید و پشتیبانی را دیجیتال و یکپارچه کنید تا به کارایی‌های جدید برسید و به نوآوری سرعت ببخشید. این کار نه‌تنها به تأمین بودجه برای رشد در کسب‌وکار مرکزی و سفر به دنیای جدید کمک می‌کند؛ بلکه یک پیش‌نیاز عملیاتی برای مدیریت محصولات متصل هوشمند و ایجاد چابکی، انعطاف و افزایش سرعت در کل زنجیره ارزش محصول است.

۲. تمرکز بر تجربیات و نتایج: به جای ویژگی‌های محصول به‌عنوان اساس ایجاد تمایز، بر تجربه سراسری تمرکز کنید؛ ارزش شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنید تا خود را از رقبا مجزا سازید و در بازار پیشگام شوید. این تقاضا در میان بازارها، مشتریان و شرکت‌ها به یک اندازه وجود دارد.

۳. به یک اکوسیستم بپیوندید یا یک اکوسیستم خلق کنید: اکوسیستم‌هایی از شرکای مرتبط برای خلق و مدیریت محصولات مرتبط هوشمند بسازید، تغییر شکل دهید یا به آنها بپیوندید. هیچ شرکتی نمی‌تواند تمامی ورودی‌های لازم را به‌تنهایی تأمین کنند.

۴. با مدل‌های کسب‌وکاری جدید کار کنید: ضروری نیست که محصولات متصل هوشمند به‌عنوان محصول به فروش برسند. بسیاری از مدیران به سمت مدل‌های کسب‌وکاری مبتنی بر نتیجه و «به‌عنوان خدمت» تغییر جهت خواهند داد. تمامی شرکت‌ها باید مسیرهای درآمد و منابع ارزش جدیدی ایجاد کنند.

۵. نیروی کار را برای دنیای دیجیتال مهیا کنید: نسل جدید نیروی کار را شناسایی، توانمند، ماهر، حمایت و پشتیبانی کنید. شما برای بازآفرینی محصول متصل هوشمند به نسل جدیدی از مدیران، توسعه‌دهندگان و طراحان نیاز دارید. هوش مصنوعی را دریابید و از انتقال به دنیایی که در آن انسان و ماشین با هم تعامل یکپارچه دارند، حمایت کنید.

۶. خردمندانه چندین تغییر را مدیریت کنید: سرمایه‌گذاری و تخصیص منابع را به‌طور مدام و متعادل، بین کسب‌وکار مرکزی و جدید تقسیم کنید. ورود به دنیای محصولات هوشمند متصل تنها با فشار دادن یک دکمه انجام نمی‌شود؛ بلکه به‌تدریج رخ می‌دهد. شما باید به متعادل‌کردن کسب‌وکار خود به سمت دنیای جدید؛ تعهد شفاف، دائمی و افزایشی داشته باشید.

نظرات کاربران

فردین
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

خیلی بد ترجمه شده. اصلاً روون نیست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
وقتی نسیم تغییر وزیدن می‌گیرد، برخی افراد دیوار می‌سازند و برخی دیگر آسیاب بادی.
کاربر ۳۰۷۷۲۱۴

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

قیمت:
۱۲۲,۰۰۰
تومان