دانلود و خرید کتاب سلامت خانواده (جلد ششم) اسکات لیتین ترجمه مرجان قائمی
کتاب سلامت خانواده (جلد ششم) اثر اسکات لیتین

کتاب سلامت خانواده (جلد ششم)

معرفی کتاب سلامت خانواده (جلد ششم)

کتاب بیماری‌ها و اختلالات، قلب و عروق، ریه‌ها و دستگاه تنفس، سلامت پستان نوشته دکتر اسکات لیتین جلد ششم از مجموعه کتاب‌های سلامت خانواده است که در انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

انتشارات تیمورزاده از آبان سال ۱۳۷۴ تا به‌حال با انتشار بیش از ۴۰۰۰ عنوان کتاب در خدمت جامعه پزشکی و علاقه‌مندان به حوزه‌های سلامت، پزشکی و روان پزشکی کشور بوده است. این انتشارات یکی از پرکارترین ناشران حوزه کتاب‌های سلامت، پزشکی، روان‌پزشکی و دستیاری است.

کتاب‌های تخصصی انتشارات تیمورزاده دو ویژگی مهم دارند که آنها را از کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند. این کتاب‌ها در عین خلاصه بودن و کمک به صرفه‌جویی در زمان از نظر علمی غنی و جامع‌اند، زیر نظر نخبگان رشته‌های مختلف تدوین شده‌اند، روزآمد هستند و تمام نیازهای دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان را برطرف می‌کنند.

درباره مجموعه کتاب‌های سلامت خانواده

مجموعه کتاب‌های سلامت خانواده اطلاعات جامع و کاملی در حوزه‌های مختلف پزشکی همچون کمک‌های اولیه و مراقبت‌های اورژانسی، بارداری و سلامت کودک، سلامت بزرگسالان، بیماری‌ها و اختلالات و آزمون‌ها و درمان‌های پزشکی در اختیار خانواده‌های علاقه‌مند به حوزه سلامت قرار می‌دهد. این کتاب کتابی مفید و کاربردی در حوزه سلامت و پزشکی است که زیر نظر متخصصان حوزه‌های گوناگون پزشکی ترجمه و ویرایش شده است. این مجموعه قبلا به صورت یکجا و تک‌جلدی نیز منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

خواندن مجموعه سلامت خانواده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بودن یک مجموعه سلامت خانواده در هر خانه و مرکز درمانی مفید و کمک‌کننده است. با مطالعه این مجموعه می‌توانید اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف پزشکی و درمانی افزایش دهید. همه علاقه‌مندان به حوزه سلامت و پزشکی مخاطبان این کتاب‌‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۰۰۰
تومان