دانلود و خرید کتاب آینده نگاری فردی تا آینده نگاری اجتماعی پیتر سی هیوارد ترجمه مسعود منزوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینده نگاری فردی تا آینده نگاری اجتماعی اثر پیتر سی هیوارد

کتاب آینده نگاری فردی تا آینده نگاری اجتماعی

معرفی کتاب آینده نگاری فردی تا آینده نگاری اجتماعی

کتاب آینده نگاری فردی تا آینده نگاری اجتماعی نوشته پیتر سی هیوارد از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه دفاع ملی است.

 تاکنون بشریت با موفقیت به چالش‌های زندگی خود پاسخ داده اسـت. دیـدگاهی کـه گسـترش یافته این است که بشریت باید به چالش‌هایی حتی بزرگتر نسـبت بـه زنـدگی خـود در آینـده پاسخ دهد. اگر پاسخ‌های مناسب برای ایـن چـالش‌هـای در حـال ظهـور تـدوین نشـوند پـس آینده‌ای از نوع ویران شهر برای بشریت یک احتمال قوی است. درحالیکه تجربه می‌تواند به ما بیاموزد که چگونه در آینده عمل کنیم اما هدف صریح این پژوهش این است که ما به تجربـه یک ویران شهر برای آموختن نحوه پیشگیری از آن نیاز نـداریم. ظرفیـت ذاتـی انسان بـرای آینده نگری یک نقش محوری را در پاسخ به چالش‌های گذشته ایفا کرده است، بااین‌حال، شکل تعمیم یافته‌تری از آینده‌نگری باید توسعه یابد تا با این چالش‌ها در آینده مقابله شود. این نوع از آینده نگری باید ماهیتی هم فردی و هم اجتماعی داشته باشد. این کتاب سعی دارد روشی کاربردی برای آینده نگردی ارائه کند. 

اين دانشگاه و پژوهشگاه از مراکز علمی کلیدی و حساس در عرصه مسائل راهبردی اسـت که از بدو تشکیل و راه‌اندازی آن، پـس از پیـروزی انقلاب اسلامی، در صحنه آموزش مسائل دفاعی- امنیتی و متناسـب بـا اهـداف جمهـوری اسلامی در سطوح مديران عالی کشوری و لشکری پیش‌قدم بوده است. این پژوهشگاه وظیفـه اصلی خـود را آموزش فرماندهان و مديران عالی‌رتبه کشور قرار داده است.

در همین راستا بیشتر کتاب‌های منتشر شده در مرکز انتشارات راهبردی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در سه حوزه مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی‌اند و نگاهی پژوهشی و عمقی به مسائل کشوری، منطقه‌ای و جهانی دارند.

کتاب آینده نگاری فردی تا آینده نگاری اجتماعی نیز یکی از کتاب‌های این انتشارات است که می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار پژوهشگران و متخصصان حوزه مسائل راهبردی قرار دهد.

خواندن کتاب آینده نگاری فردی تا آینده نگاری اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی پژوهشگران، متخصصان و علاقه‌مندان حوزه مسائل راهبردی و امنیت ملی و دفاع ملی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان