دانلود و خرید کتاب گپی با شیطان ندا عابدینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گپی با شیطان اثر ندا عابدینی

کتاب گپی با شیطان

نویسنده:ندا عابدینی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گپی با شیطان

کتاب گپی با شیطان نوشته ندا عابدینی است. این کتاب داستانی خیالی از یک مصاحبه با شیطان است. این کتاب روایتی جذاب دارد و خواننده را شیطان و نوع نگاه او آشنا می‌کند. این کتاب جنبه‌های اخلاقی بسیاری دارد.

درباره کتاب گپی با شیطان

با خواندن کتاب گپی با شیطان یک مصاحبه جذاب را مطالعه می‌کنید که شما را به یک تجربه تازه می‌برد. کتاب گپی با شیطان به گناهانی می‌پردازد که شاید در نگاه اول به چشممان نیایند و متوجه انها نشویم اما تاثیرات منفی آنها بر ما و دیگران به حدی شدید است که می‌توان به عنوان یکی از آسیب‌های اساسی از آنها نام برد. کتاب گپی با شیطان چشم شما را به جهان بینا می‌کند.

خواندن کتاب گپی با شیطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانان می‌تواند یک راهنمای مفید باشد.

بخشی از کتاب گپی با شیطان

"شاید ستم نکرده باشی اما شاهد ستم و بی‌عدالتی که بودی؟ کسانی که شاهد ظلم و ستم هستند و سکوت می کنند گناهشان با ستمگر فرقی ندارد... یا تا به حال دروغ نگفتی؟ غیبت نکردی؟ یا شنونده غیبت نبودی ؟" (مکث کردم چون راست می گفت سعی کرده بودم که دروغ نگویم اما شاید گاهی مجبور شدهام، غیبت هم بیزارم از این کار! اما بهرحال اتفاق افتاده و او با سکوت من ادامه داد)"دروغگو دشمن خداست و دشمن خدا دوست خوب من است... وعده دروغ که هیچ مجازات دنیایی ندارد وخیلی زیاد آسیب زننده است را دوست دارم! چه بسیار کسانی را می‌بینم سر این وعده‌های دروغ بیچاره شده‌اند و دستشان هم به جایی بند نبوده و نتوانستند شکایتی بکنند! این یعنی حق الناس! حق‌الناس هم با توبه بخشیده نمیشه ! مگر اینکه شاکی راضی بشه! ... یا فکر کردید کسی که از دیوار مردم بالا می‌رود فقط دزد است؟ نخیر! انسان‌های کلاه بردارو ربا خوارو کم فروش و گران فروش و محتکر و... خیلی‌ها را بخواهم نام ببرم زیادند که همه در یک گروه قرار دارند، دور و اطراف شما یعنی همین کشور خودت می‌بینم که فقط در کتاب‌های دینی رباخواری را حرام می‌دانند و کل کشورکارش با ربا پیش می‌رود، تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری و تمام کارهای آزاد! و چه لذتی برای من دارد.

این بار او قهقهه‌ای زد و من با تأسف نگاهش می‌کردم و حرفی نداشتم و او پس از کمی مکث ادامه داد: " یا قاتل را فکر می‌کنید فقط همان است که کسی را می‌کشد؟ نخیر! آنکس که آبروی دیگری را هم می‌برد گاهی همان حکم را دارد، یا تا به حال خودت دلی را نشکسته‌ای؟ اگر شکسته‌ای فکر می‌کنی در کدام گروه قرار داری مخصوصأ دل پدر و مادر را ! اگر کسی دل آنها را شکست و آنها نبخشیدنش فکر می‌کنی گناهش از قتل کمتر است؟ دیگر چه چیزهایی را مثال زدید؟ ریا کاری! من تعجب می‌کنم وحسرت می‌خورم وقتی میبینم آنقدر روی زمین کارهای خوب هست که کسی انجام نمی‌دهد و بیشتر به دنبال ریا هستند گاهی می‌گویم کاش من جای آدم‌ها بودم و از این کارهای خوبی که اطرافم هست را انجام می دادم تا رستگار شوم! ولی بیشترآدم‌ها همون کارها رو بخوان انجام بدن کاری می‌کنند که همه بفهمند و این هم چیزی جز ریا نیست.

نظرات کاربران

کاربر 4446773
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

جالب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷ صفحه

حجم

۱۰۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان