دانلود و خرید کتاب تکنیک های آنالیز گرمایی و کاربردهای متنوع آن ترجمه مجید عبدوس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک های آنالیز گرمایی و کاربردهای متنوع آن اثر مجید عبدوس

کتاب تکنیک های آنالیز گرمایی و کاربردهای متنوع آن

معرفی کتاب تکنیک های آنالیز گرمایی و کاربردهای متنوع آن

کتاب تکنیک های آنالیز گرمایی و کاربردهای متنوع آن یکی از کتاب‌های تخصصی مرکز نشر دانشگاه امیرکبیر برای استفاده دانشجویان است.

مركز نشر دانشگاه صنعتی اميركبير (پلي تكنيک تهران) با قدمتی حدود ٥٠ سال در انتشار كتب فني - مهندسي، علوم پايه و مديريت صنايع افتخار دارد با چاپ بیش از ۶۰۰ عنوان كتاب تالیفی و ترجمه ای، نقش ویژه‌ای را در ارتقاء جامعه علمی كشور ایفا نماید.

این مرکز با بهره‌مندی از پشتوانه علمی اساتید دانشگاه، اعضای شورای چاپ و نشر و تلاش مجدانه مديريت و كاركنان متعهد در واحدهای تابعه خود، مفتخر به كسب عنوان «ناشر برگزيده دانشگاهی در سال ۱۳۸۱» گرديد. همچنين در سال ۱۳۸۳ با هدف اعتلا و رشد آثار تاليفی و ترجمه‌ای در زمينه علوم فنی و مهندسی و علوم كاربردی؛ این مرکز مبتكر و مجری مراسم «كتاب سال فنی و مهندسی» در سطح دانشگاه‌های كشور بوده است كه با استقبال اعضای هيات علمی و ناشران دانشگاهی، چهارمین دوره آن نیز در سال ۱۳۸۹ برگزار گردید.

بسیاری از آثار منتشر شده توسط این مرکز به عنوان منابع درسی و کمک درسی در سایر دانشگاه‌های کشور مورد استفاده و استناد قرار می‌گیرد که کتاب تکنیک های آنالیز گرمایی و کاربردهای متنوع آن یکی از همین منابع است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان