دانلود و خرید کتاب بحران محمد سیدآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بحران اثر محمد سیدآبادی

کتاب بحران

معرفی کتاب بحران

کتاب بحران نوشته محمد سیدآبادی است. این کتاب به بحران‌های امروز جوامع می‌پردازد و سعی دارد نشان دهد اخلاقیات چطور در جامعه ما رو به نابودی است.

درباره کتاب بحران

یک لیوان به عنوان یک ظرف می‌تواند جایگاه هر چیزی باشد، می‌تواند ظرفی پر از آب زلال و خنک از یک چشمه باشد و هم می‌تواند ظرف باشد پر از لجن از یک مرداب. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید در این ظرف، چه قرار دهید. حال اگر جسم انسان را به‌عنوان ظرفی در نظر بگیریم ما درون این ظرف از چه چیزی نگهداری می‌کنیم؟ آیا آب زلال انسانیت و آدمیت است یا افکار متعفن مرداب‌ها.

مطمئن باشید هرآنچه درون ظرف است به فرزندان ما نیز انتقال داده خواهد شد؛ به تعبیری فرزندان ما چیزی می‌شوند که ما هستیم نه آن چیزی که دوست داریم بشوند. سعی کنیم محتویات ظرف خود را خوب و انسانی کنیم تا فرزندان سالم و صالح نصیبمان شود. همه در تلاشند تا فرزندان تحصیل کرده و دانشمند، دکتر، مهندس و ... تربیت کنند! این خوب است اما چیزی که قبل از آن لازم است باید ظرف وجودیشان را پُر از انسانیت کنیم زیرا می‌شود که دانشمندی فاسد شود، دکتری، روش‌های شکنجه را طراحی کند، مهندس هم شکنجه‌گر، می‌شود ولی انسانیت، مانع از تمامی این فسادها می‌شود.

کتاب پیش روی شما حاوی مطالبی است که دغدغه‌های فکری و اجتماعی نویسنده است و تمام سعی خود را می‌کند تا کاری انجام دهد، حتی یک قدم و شاید یک کلام کوتاه ، اما این کار را خواهد کرد . همه‌ تلاش او این است که زندگی‌اش در زمان سفر آخرت، بهتر از چیزی باشد که در زمان تولد به او داده شده است.

زندگی امروزه برای انسان‌ها بار گرانی شده، عده‌ای دانسته خودکشی می‌کنند و عده‌ای هم ندانسته دست به خودکشی تدریجی می‌زنند؛ بسیاری از مردم احساس تنهایی و دلتنگی می‌کنند و زندگی همچون بار سنگینی بر دل‌هایشان نشسته است و نیروی آنها را می‌کاهد و شاید به این خاطر است که بیماری‌های قلبی، عصبی و روانی رو به افزایش است. این کتاب درباره بحران‌های اخلاقی هشدار می‌دهد و سعی می‌کند از شما انسان بهتری بسازد.

ما احساس تنهایی می‌کنیم، گویی که گمشده‌ای داریم و اکثرا در ترس و اضطراب به سر می‌بریم زیرا رشته توکل را گم کرده‌ایم! هر چقدر ارتباط خود با خداوند را کمتر کنیم، نگرانی‌های بیشتری را وارد دنیای خود می‌کنیم؛ به راحتی این فاصله قابل مشاهده است. باید این را درک کنیم و ایمان داشته باشیم و فهم بهتری از خداوند داشته باشیم و بدانیم که روی زمین موجودات بیگانه‌ای نیستیم و دست غیبی هست که همیشه در مواقع لازم آماده است تا ما را به جهت درست هدایت کند، آن وقت می‌توانیم بدون اضطراب و نگرانی و با آرامش زندگی کنیم.

خواندن کتاب بحران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی اسلامی و اخلاق‌مدار پیشنهاد می‌کنیم



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

حجم

۵۲۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۹ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان