دانلود و خرید کتاب چگونه نویسنده پول ساز شویم؟! فریبا حداد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه نویسنده پول ساز شویم؟! اثر فریبا حداد

کتاب چگونه نویسنده پول ساز شویم؟!

معرفی کتاب چگونه نویسنده پول ساز شویم؟!

کتاب چگونه نویسنده پول ساز شویم؟! نوشته فریبا حداد است. این کتاب به شما یاد می‌دهد در کمتر از ۳۰ روز، کتاب آموزشی بنویسید و با روش‌های به روز و حرفه‌ای، کتاب خود را پرفروش کنید. 

درباره کتاب چگونه نویسنده پول ساز شویم؟!

شاید بارها تصمیم گرفته باشید در دوره‌های آموزشی نویسندگی شرکت کنید که یا دورهٔ آن طولانی بوده یا مطالب کلاس تخصصی و سنگین به نظر می‌رسیده و یا چندین دلیل و بهانهٔ دیگر را پیش رو داشته‌اید...

اینک فرصتی فراهم شده، تا با خواندن و عمل کردن به آموزه‌های اثربخش کتاب "چگونه نویسندهٔ پول‌ساز شویم؟" به تمام بهانه‌هایتان پایان داده و با آموزش‌های گام به گام و بدون حاشیه، نوشتن کتاب خود را شروع نمایید.

لذت‌بخش‌ترین زمان این تجربه هنگامی خواهد بود که کتاب چاپ‌شدهٔ خودتان را پشت ویترین مغازه‌ها و یا دست خوانندگان ببینید و آن‌گاه از شما بخواهند کتاب خودتان را برایشان امضا کنید و...

چقدر لحظهٔ طلایی و زیبایی است که به همهٔ کسانی که منتظر موفقیت شما بودند (مانند: پدر، مادر، هم‌کلاسی‌ها و دوستان) اثبات کنید که شما هم می‌توانید اثرگذار باشید و دانش، تجربه و تخصص‌تان را با یک کتاب مفید و عالی به دیگران انتقال دهید.  با بکارگیری اصول عملی این کتاب، می‌توانید کتاب خود را منتشر نمایید و بدانید که کتاب به طور مستقیم و غیرمستقیم سطح درآمدتان را بالا می‌برد.

خواندن کتاب چگونه نویسنده پول ساز شویم؟! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب راب ه تمام کسانی که به دنبال کتاب نوشتن هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه نویسنده پول ساز شویم؟!

اصول اولیهٔ نوشتن

نوشتن کتاب یک کار بزرگ است؛ خواه زندگی‌نامه باشد، یک رمان داستانی یا مجموعه شعر یا موضوعات دیگر. اگر بدون برنامه بخواهید شروع کنید، ممکن است با موانع ناامیدکننده‌ای برخورد کنید که شما را از ادامهٔ کار منصرف کند. در صورتی که با یک برنامه‌ریزی خوب، می‌توانید خود را برای موفقیت آماده کنید.

قبل از نوشتن، هدف خود را تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که ابزار و محیط خود را آماده کرده‌اید. تعیین هدف باعث می‌شود هر جا مسیر خود را گم کردید به راحتی راه را پیدا کنید.

ابزار نوشتاری خود را انتخاب کنید؛

هیچ راه درست و نادرستی برای نوشتن وجود ندارد. برخی افراد دریافتند که نوشتن در رایانه آنها را از نوشتن دور می‌کند، بنابراین ترجیح می‌دهند کار را با دست انجام دهند. افراد دیگر رایانه را ترجیح می‌دهند زیرا آنها می‌توانند ویرایش راحت‌تری داشته باشند و از اینترنت برای تحقیق در مورد پروژه‌های خود استفاده کنند. برای انتخاب یکی بر دیگری فشار وارد نکنید. مهم این است که شما یک روش نوشتن را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد کارآمد و کارآمد باشید. ایجاد یک سیستم سازمانی

چه با رایانه و چه با مداد و کاغذ کار می‌کنید، برای ساماندهی افکار خود به یک سیستم نیاز دارید. بهتر است قبل از اینکه یادداشت‌هایتان خیلی ناجور شوند، یک استراتژی سازمانی ارائه کنید. در صورت استفاده از رایانه یک پوشه برای کل کتاب ایجاد کنید، سپس پوشه‌های جداگانه‌ای برای نگهداری انواع مختلف اطلاعات ایجاد کنید. اگر از قلم و کاغذ استفاده می‌کنید، پوشه یا پرونده‌های مربوط به انواع مختلف اطلاعات را در قفسه‌های جداگانه‌ای قرار دهید.

بدیهی است که کتاب‌های غیر داستانی مستلزم تحقیقات زیادی هستند. اطمینان حاصل کنید که می‌توانید تمام اطلاعات خود را به سرعت و به راحتی با سیستم سازمانی خود پیدا کنید.

می‌توانید از نرم‌افزارهایی استفاده کنید که به نویسندگان کمک می‌کنند تا منابع و اطلاعات خود را سازماندهی کنند.

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

نصف کتاب را خواندم اما آنطور که از عنوان کتاب انتظار داشتم نبود؛ عنوان و مقدمه کتاب آدم را به وجد می آورد که زودتر کتاب را مطالعه کند اما وارد مطالب که میشوی چند مطلب تیتروار گفته شده که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۲۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان