دانلود و خرید کتاب بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا جک ای تریپلت ترجمه محمدرضا ابراهیمی‌مهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا اثر جک ای تریپلت

کتاب بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا

معرفی کتاب بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا

کتاب بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا اثری از جک ای، تريپلت، باری بی. بوسورث با ترجمه محمدرضا ابراهيمی مهر است. این کتاب با نگاهی جامع و کامل، به بررسی رشد و شتاب بهره‌وری صنايع خدماتی در سال‌های اخير در کشور آمریکا می‌پردازد.

درباره کتاب بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا

کتاب بهره وری در بخش خدمات آمريکا، یکی از کتاب‌های مهم در زمینه بهره وری صنایع خدماتی است که این موضوع را با استناد به آمار نشان می‌دهد و نمایانگر یک مسئله است:رشد و شتاب بهره وری صنايع خدماتی در سال‌های اخير در آمریکا از صنايع کالايی پيشی گرفته است. بنابراین رشد اقتصادی را که در سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم می‌توانیم نتیجه همین امر بدانیم.

سازمان‌های آماری آمریکایی طرح‌های آماری جدیدی را ارائه کردند که مناسب محاسبات بهره وری بخش خدمات به طور مستقيم است و این موضوع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه فناوری اطلاعات به روز روز افزون گسترش پیدا می‌کند و صنايع خدماتی مصرف کننده اصلی آن محسوب می‌شوند.  

کتاب بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا را به تمام علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و توسعه پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب بهره وری در بخش خدمات کشور آمریکا

بررسی ما در مورد صنایع مختلف بخش خدمات به ما امکان میدهد که برخی از عواملی که در پس شتاب رشد بهره وری آمریکا وجود دارد را بررسی کنیم. برای مثال، در صنعت حمل و نقل آثار مقررات زدایی را که منجر به باز سازماندهی عمده داخلی در خطوط ریلی و کامیونی شده است، به وضوح مشاهده میکنیم. افزایش محصول و بهره وری کار در صنایع ارتباطات و مالی را میتوان مستقیما در جذب سریع تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطاتی ردیابی کرد. ترکیبی از تغ ییرات در تکنولوژی اطلاعات(اسکنرها، کامپیوترها) و تغییرات سازماندهی به بهبود کارایی اساسی در خردهفروشی منجر گردیده است .آنچه پدیدار گردیده ،تصویری از بخش خدمات است که با تصویر قدیمی آن اختلاف زیادی دارد.

در موارد متعدد ،این تغییر تصویر را میتوان در روشهای جدید و بهبود یافته اندازه گیری محصول در خدمات جستجو کرد. بویژه، تغییر تمرکز روش اندازه گیری از ارزش افزوده به محصول ناخالص (فروش یا درآمد) در حسابهای صنعت اداره تجزیه و تحلیل اقتصادی (BEA) منجر به ارقامی از محصول گردیده است که انعکاس بهتری از آنچه عملا تولید میشود، دارد. برای مثال، در بانکداری اکنون اندازه گیری محصول شامل استفاده از ماشينهاي گویای خودکار آسانتر و ارائه خدمات از طریق اینترنت است. اداره آمارهای کار (BLS) نیز دامنه شمول شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) را به منظور پوشش سهم زیادی از خدمات گسترش داده است. در گذشته نه چندان دور PPI تنها محدود به کالاها بود، اکنون اداره سرشماری بررسیهای سالانه‌ای در مورد اغلب صنایع تولید خدماتی به عمل می‌آورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۰۰۰
۹۰,۹۰۰
۱۰%
تومان