دانلود و خرید کتاب راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی سید مهرداد سیادت نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی اثر سید مهرداد سیادت نسب

کتاب راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی

معرفی کتاب راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی

کتاب راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی نوشته سید مهرداد سیادت نسب است. کتاب راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی به شما کمک می‌کند با دیدی باز آماده تجارت با آفریقای جنوبی شوید. نویسنده رایزن بازرگانی سابق جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی است. 

درباره کتاب راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی

اگر به‌دنبال تنوع در بازارهای صادراتی خود و ورود به یک بازار رقابتی و نوظهور هستید، ما دستان‌تان را می‌گیریم و به مراکز خرید مهم، نمایشگاه‌های تخصصی و فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ می‌بریم و شما را با شبکه‌های توزیع، واردکنندگان، تامین‌کنندگان و روش‌های بازاریابی و تبلیغات آشنا می‌کنیم.

آفریقا پس از آسیا دومین قاره پهناور و کهن‌ترین قاره جهان است که با بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر جمعیت در سال ۲۰۱۹، حدود یک هفتم از جمعیت جهان را در خود جای داده است. اگرچه بعضی‌ها چنان از آفریقا سخن می‌گویند که گمان می‌کنیم از یک کشور صحبت می‌کنند، اما آفریقا متشکل از ۵۴ کشور مختلف با فرهنگ‌ها، زبان‌ها، ادیان، نژادها و سطوح متفاوت توسعه‌یافته است. قاره آفریقا از حیث ذخایر و منابع زیرزمینی یکی از غنی‌ترین قاره‌های جهان به‌شمار می‌رود که تقریبا تمامی الماس جهان و بیش از یک سوم طلاهای کشف‌شده متعلق به این قاره است.

اگر می‌خواهید قاره آفریقا را بهتر بشناسید، اگر می‌خواهید تجارت‌تان را به منطقه جنوب آفریقا بکشانید، اگر می‌خواهید با ظرفیت‌ها و زمینه‌های تجارت با آفریقای جنوبی و راه‌های ورود به بازار این کشور آشنا شوید، ما در این کتاب دستان‌تان را می‌گیریم و از فراز اقیانوس‌ها و از خط استوا عبور می‌دهیم تا شما را به سرزمین زیبا و ناشناختهٔ رنگین کمانی ببریم. به سرزمین نلسون ماندلا نماد استقامت و پایداری، دماغه امید نیک، محل تلاقی اقیانوس هند و اطلس، به معادن طلای گلدریف سیتی و منطقه تجاری سندتون در ژوهانسبورگ، به تیبل مانتین در بندر کیپ تاون، گیت وی در بندر دربان، مرکز خرید بروکلین و من لین در پرتوریا، معدن الماس کولینان در کیمبرلی، کارخانه بنز و فورد در بندر پورت الیزابت، منطقه آزاد تجاری کوخه در کنار بندر ایست لندن، ساحل زیبای ویکتوریا و پارک حیات وحش کروگر پارک.

خواندن کتاب راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان اقتصاد در حوزه بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب راهنمای ورود به بازار آفریقای جنوبی

جمهوری آفریقای جنوبی با مساحت ۱.۲۱۹.۹۱۲ کیلومتر مربع (با احتساب جزایر پرنس ادوارد و مارین) در جنوبی‌ترین نقطه قاره آفریقا قرار دارد؛ به‌طوری‌که آب‌های اقیانوس اطلس بر کرانه‌های غربی و آب‌های اقیانوس هند بر کرانه‌های جنوبی و شرقی آن واقع شده و با کشورهای موزامبیک، سوازیلند، زیمبابوه، بوتسوانا، نامیبیا، و لسوتو (محصور در خاک این کشور) هم‌مرز است. این کشور با اقیانوس‌های هند و اطلس ۲۹۵۴ کیلومتر مرز مشترک آبی دارد و در صورت بسته شدن کانال سوئز، تنها راه آبی میان شرق و غرب است.

با توجه به قرار گرفتن در نیمکره جنوبی و پایین‌تر از خط استوا، فصل‌های این کشور برعکس ایران بوده و زمانی که در ایران تابستان است، در آفریقای جنوبی زمستان است و اواخر فصل تابستان در ایران، آغاز فصل بهار در آفریقای جنوبی است.

آفریقای جنوبی جلگه‌های داخلی وسیعی دارد که کوه‌ها و تپه‌ها و دشت‌های ساحلی باریک آن را احاطه کرده‌اند. پست‌ترین نقطه در آفریقای جنوبی، با ارتفاع صفر، مربوط به اقیانوس اطلس است و بلندترین ارتفاعات این کشور که به ۳۴۰۸ متر می‌رسد، مربوط به قله انجسوت (Njesuth) است.

آفریقای جنوبی به واسطه موقعیت خاص جغرافیایی و طبیعی که از آن برخوردار است از دیرباز مورد توجه قدرت‌های بزرگ دنیا همچون پرتغال، هلند و انگلستان قرار داشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان