دانلود و خرید کتاب افزایش مشارکت سیاسی جوانان از طریق انتخابات ترجمه نرگس مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افزایش مشارکت سیاسی جوانان از طریق انتخابات اثر نرگس مهری

کتاب افزایش مشارکت سیاسی جوانان از طریق انتخابات

معرفی کتاب افزایش مشارکت سیاسی جوانان از طریق انتخابات

کتاب افزایش مشارکت سیاسی جوانان از طریق انتخابات نوشته نرگس مهری و دیگران یکی از کتاب‌های مجموعه گامی با نهادهای مدنی است. این کتاب سعی دارد جامعه را به سمت مشارکت‌ها و فعالیت‌های مدنی هدایت کند.

درباره مجموعه گامی با نهادهای مدنی

نهادهای مدنی مجموعه ساختارها و تشکل‌های رابط بین مردم و حاکمیت هستند. آن‌ها نقش مهمی در تحقق اراده توده مردم در حاکمیت و قدرت را ایفا می‌کنند. به طور معمول نهادهای مدنی شامل احزاب، سندیکاها، اتحادیه‌ها، نهادهای صنفی و شغلی، سازمان‌های مردم نهاد، رسانه‌ها، شوراهای محلی، گروه‌های ذی نفوذ و ... می‌شوند. مجموعه مکتوبات و مستندات در رابطه با حوزه نهادهای مدنی نسبت به سایر حوزه ها کمتر است، یکی از دلایل این موضوع نوپا بودن اینگونه نهادها در ایران است و علت دیگر گستره وسیع و چند وجهی این گونه نهادها است.

 از سویی مترجمان و مولفان کمتری به سمت بازخوانی یا تولید ادبیات مرتبط با این حوزه رفته‌اند. در سال‌های اخیر که این نهادها گسترش چشمگیری در ایران پیدا کرده‌اند و علاقه‌مندان زیادی را به سوی خود کشانده‌اند، با فقر منابع مطالعاتی به زبان فارسی در این حوزه روبه‌رو شده‌ایم. انتشارات حزب اراده ملت ایران یکی از رسالت‌های خود را تهیه ادبیات مرتبط با این نهادها می‌داند و دست به تهیه مجموعه کتاب‌هایی با عنوان گامی با نهادهای مدنی زده است.

خواندن مجموعه  گامی با نهادهای مدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این این مجموعه را به تمام علاقه‌مندان به فعالیت‌های مدنی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان