دانلود و خرید کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم) اکبر کوراوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم) اثر اکبر کوراوند

کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم)

معرفی کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم)

کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم) نوشته اکبر کوراوند، جلد دوم از مجموعه کتب مرغ من بهترین غاز دنیاست، است و دربردارنده جملاتی عمیق و پرمعنا است که به مخاطبان کمک می‌کند تا احساس آرامش و خوشبختی را به زندگی خود دعوت کنند. این اثر با متن دوزبانه فارسی و انگلیسی منتشر شده است.

درباره کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم)

کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم) شامل جملاتی زیبا و با معنایی از اکبر کوراوند است که به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است. جملات این کتاب، همگی در حکم یک راهنما هستند تا مخاطبان را به سوی زندگی پر از آرامش و خوشی دعوت کنند. زندگی که رنگ زیبای عشق به خداوند در آن جاری است و ایمان و اعتماد به خداوند و هر آنچه را که او برایمان رقم می‌زند، به مخاطبان می‌بخشد. چرا که در نهایت همین عشق و اعتماد به خداوند است که به بندگانش کمک می‌کند تا در زندگی خود، مسیر صحیح را برگزینند و تلاش‌هایشان را در راستای اهداف و اراده خداوند قرار دهند.

کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم) را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره اکبر کوراوند

من، اکبر کوراوند، نویسنده کتاب‌های بسیاری درحیطه شناخت خویشتن، خداوند، سبک زندگی آرامش بخش و موفقیت و شادی هستم. ازآنجاییکه ‌خودم زندگی سخت و پرچالشی را گذارنده‌ام و سالهای سال درتلاش برای رسیدن به آرامش واقعی بوده‌ام و آن را در نوشته‌های ‌خود بیان کردم باید به عرض برسانم که با اجرای حقایق ذکرشده در کلیه کتاب‌های من می توانید ازاسترس و تنش های زندگی ‌روزمره خلاص شوید و خدای متعال را در زندگی خود هر لحظه احساس کنید.‌

از این نویسنده تا به حال کتاب‌های کلینیک شادی و آرامش، گنج حضورم را دریاب، غواص‌ها در خاک زنده‌اند و راز افتادن سیب منتشر شده است.

بخشی از کتاب مرغ من بهترین غاز دنیاست (جلد دوم)

In God I trust.

من به خدا اعتماد دارم.

The best saving for you, is forgiving.

بهترین پس انداز برای شما، بخشیدن است

Faith in concealment is the art of true believers.

ایمان در تاریکی، هنر مردان خداست.

The amount of your peace and joy in every moment of your life, depends on your belief in God.

میزان شادی و آرامش تو در تمامی یحظات زندگیات، بستگی به باورهای تو از خداوند دارد.

To believe means to trust in God in the darkness and enjoy every difficult situation, to stay away from God is to be lost in the darkness, God’s blessings and promises are present everywhere, every time. Being surrounded by the darkness of sins, you can’t see them and that is not the proof for their absence

ایماندار، یعنی اعتماد کننده به خداوند در تمام تاریکی‌ها و شاد زیستن در تمام سختی‌ها. با دور مانادن از خداوند در تاریکی قرار میگیری. برکات و وعده‌های خداوند، همیشه و همه جا هست. فقط در تاریکی گناه، آنها را نمیبینی و دلیلی بر نبودن آنان نیست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۴۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان