دانلود و خرید کتاب تا همیشه دوستت می مانم هانا ای. هریسون ترجمه شبنم حیدری‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تا همیشه دوستت می مانم اثر هانا ای. هریسون

کتاب تا همیشه دوستت می مانم

معرفی کتاب تا همیشه دوستت می مانم

کتاب تا همیشه دوستت می مانم داستانی از هانا ای هریسون است که با ترجمه شبنم حیدری پور در دست دارید. این داستان درباره یک سنجاب به نام پائولا و یک فیل به نام مگی است که بهترین دوستان یکدیگر هستند اما روزی، اتفاقی میانشان رخ می‌دهد...

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب تا همیشه دوستت می مانم

مگی و پائولا بهترین دوستان همدیگر هستند. مگی حرف ندارد. همیشه به پائولا کمک می‌کند. نا سلامتی او یک فیل درست و حسابی است و کارهای زیادی از دستش برمی‌آید. اما یک روز سر و کله ورونیکا پیدا می‌شود و حرف‌های زشتی درباره مگی می‌زند. پائولا خوب می‌داند که مگی حرف ندارد و باید از او دفاع کند، اما از پیش مگی می‌رود و طوری رفتار می‌کند انگار او را ندیده است. یک روز که ورونیکا حرف خیلی زشتی به پائولا می‌زند، یکی از راه می‌رسد و از او دفاع می‌کند. حدس می‌زنید چه کسی باشد؟

هانا ای هریسون در کتاب تا همیشه دوستت می‌ مانم درباره مفاهیم بسیاری صحبت کرده است. هم از دوستی‌ها گفته است و هم از ارتباط عمیق قلبی که میان دو دوست شکل می‌گیرد. فرقی ندارد آن‌ها شبیه به هم باشند یا خیر. علاوه بر این، مفهوم پذیرش تفاوت‌ها نیز در این کتاب پررنگ است. 

کتاب تا همیشه دوستت می مانم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تا همیشه دوستت می‌ مانم داستانی جذاب و تاثیرگذار برای کودکان است. مربیان و والدین نیز می‌توانند از داستان و محتوای این کتاب برای گفتگو با کودکان استفاده کنند.

درباره هانا ای هریسون

هانا ای هریسون در سال ۱۹۷۸ متولد شد. او نویسنده و تصویرگر است. اولین کتابش، جین فوق العاده نام داشت که افتخارات بسیاری را از آن خود کرد و عنوان بهترین کتاب سال نشریه کرکوس را از آن خود کرد. او به همراه خانواده‌اش در اوکلاهما زندگی می‌کند.

نظرات کاربران

آلیس در سرزمین نجایب
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

تصویرسازیش شبیه دهه‌ی ۶۰ میمونه. خیلی کیوت و خاطره‌انگیز. مناسب کودکان ۵ تا ۷ ساله. مخصوصا بچه‌های کودکستانی

sadra va maman
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

با اینکه داستان تکراری هست اما تصویر سازی خوب بود

sbabayan
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

دختر شش ساله من زیاد دوست نداشت

Z.frhdy
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

معمولا بچه ها تو مهد و مدرسه با این مشکلات برخورد دارن، خیلی خوبه که این کتاب براشون خونده بشه...یاد بگیرن از دوستی هاشون مراقبت کنن...تصویر گری هم که 😍😍

Ms S
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

جالب بود

Unknown
۱۴۰۱/۰۳/۲۹

257

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان