دانلود و خرید کتاب گفتارهایی در فرهنگ و ارتباطات اسلامی (جلد سوم) ناصر باهنر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گفتارهایی در فرهنگ و ارتباطات اسلامی (جلد سوم) اثر ناصر باهنر

کتاب گفتارهایی در فرهنگ و ارتباطات اسلامی (جلد سوم)

معرفی کتاب گفتارهایی در فرهنگ و ارتباطات اسلامی (جلد سوم)

کتاب گفتارهایی در فرهنگ و ارتباطات اسلامی (جلد سوم) یکی از کتب تخصصی انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) برای دانشجویان و طلاب است.

دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در سال ۱۳۶۱ شمسی در تهران تاسیس شد. مؤسسان این دانشگاه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با درک شکاف موجود بین حوزه و دانشگاه در صدد تاسیس دانشگاهی بر‌آمدند که تلفیقی از دروس حوزه و دانشگاه را در خود داشته باشد.

در این دانشگاه نظام علمی دانشگاهی با تلفیقی از دروس معارف اسلامی و علوم متداول انسانی به همراه اجرای اصول تربیتی و اخلاقی حوزه‌های علمیه اجرایی گردید. در این نظام دانشجویان همزمان با تحصیل علوم اسلامی، علوم متداول انسانی را نیز می‌آموزند. تلاش مسؤولان دانشگاه نیز بر آن است که این دانشگاه صرفا یک محیط علمی نباشد بلکه جنبه‌های تربیتی نیز در آن لحاظ شود.

انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین ناشران دانشگاهی کشور به‌طور ویژه و تخصصی در حوزه‌های مطالعاتی بین‌رشته‌ای فعالیت می‌نماید.

این انتشارات به مثابه بازوی ترویجی دانشگاه اسلامی مرجع کشور، طی قریب به ۲۰ سال فعالیت در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی در راستای افق‌گشایی مرزهای دانشی و تاکنون توانسته است با قریب به ۱۰۰۰ عنوان اثر تألیفی، تنظیمی، تدوینی و ترجمه‌ای، پاسخگوی بخشی از نیاز روزافزون جامعه علمی کشور باشد.

کسب رتبه اول و برگزیده شدن در جشنواره‌های مختلف سبک زندگی، کتاب سال دانشگاهی، کتاب سال دانشجویی، کتاب سال ایران، کتاب سال بانوان، فارابی، کتاب مقاومت، کتاب فصل ج.ا.ایران، پژوهش فرهنگی سال ج.ا.ایران و دکترین مهدویت از جمله جوایز و افتخارات این انتشارات است.

انتشار بیش از ۴۰۰ عنوان کتب میان‌رشته‌ای در زمینه علوم انسانی ـ اسلامی، انتشارات دانشگاه‌ را یکی از پیشگامان تهیه و طبع این آثار در کشور به‌شمار می‌‌آورد. همچنین ایجاد ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب نشر اولی و تحقق این ظرفیت در ادوار مختلف، انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) را در رسته ناشران حرفه‌ای کشور قرار داده است.

علاوه بر آنچه گفته شد، انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام در زمینه نشر آثاری با رویکرد آموزش زبان (عربی و انگلیسی) و روش پژوهش و تحقیق هم آثار فاخری را ارائه نموده است که برخی از آن‌ها جزو پرفروش‌ترین آثار این حوزه در کشور به‌حساب می‌آیند.

کتاب ارزشمند گفتارهایی در فرهنگ و ارتباطات اسلامی (جلد سوم) یکی از همین آثار است که در جهت آموزش و ارتقای علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی تالیف شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان