دانلود و خرید کتاب 14 دستور زبان انگلیسی کاربردی بنفشه مهدوی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب 14 دستور زبان انگلیسی کاربردی اثر بنفشه مهدوی‌پور

کتاب 14 دستور زبان انگلیسی کاربردی

معرفی کتاب 14 دستور زبان انگلیسی کاربردی

کتاب 14 دستور زبان انگلیسی کاربردی نوشته بنفشه مهدی‌پور است که به همت موسسه آموزشی اتالیفی ارشدان برای علاقه‌مندان به آموزش زبان انگلیسی منتشر شده است.

درباره کتاب 14 دستور زبان انگلیسی کاربردی 

ساختن خانه‌ای از چوب، بدون میخ، پیچ یا چسب را تصور کنید. سازه ها چطور می‌‌توانند کنار هم قرار بگیرند؟ قطعا نمی‌‌توانند! تمام قطعات از هم می‌‌پاشند.

چنین وضعیتی زمانی اتفاق می‌‌افتد که بخواهید بدون داشتن دانش درستی از گرامر، زبان انگلیسی صحبت کنید. هر جمله فقط مجموعه‌ای از کلمات خواهد بود!

گرامر زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین عناصر مطالعه زبان است. متاسفانه، می‌‌تواند یکی از پیچیده ترین و سخت ترین قسمت‌های یادگیری هم باشد. گرامر زبان انگلیسی در شرایط مختلف مهم است، از مکالمات غیررسمی‌‌ گرفته تا ارتباطات حرفه‌ای.

گرامر صحیح، کلید اصلی روان، سلیس و با اعتماد به نفس صحبت کردن به زبان انگلیسی است. دانستن گرامر زبان انگلیسی به شما کمک می‌‌کند از خطاهایی که باعث می‌‌شود جملات شما به نظر بومیان انگلیسی زبان عجیب و غیرقابل فهم به نظر برسد، جلوگیری کنید.

گرامر درست نه تنها نشان دهنده مهارت‌های زبان انگلیسی شماست، بلکه نشان می‌‌دهد شما سختکوش هستید و به جزئیات توجه می‌‌کنید. اگر می‌‌خواهید در یک کشور خارجی تحصیل کنید هم این مسئله به یک اندازه مهم است. کالج‌ها و دانشگاه‌ها تمایل دارند انگلیسی آکادمیک شما را ارزیابی کنند و این ارزیابی تا حد بسیار زیادی بر پایه دانش شما از گرامر زبان انگلیسی است.

گرامر در زندگی روزانه و اجتماعی شما هم بسیار مهم است. وقتی افراد جدیدی را ملاقات می‌‌کنید یا از مکان های جدید بازدید می‌‌کنید، آخرین چیزی که می‌‌خواهید این است که کسی حرف شما را نفهمد، یا بد بفهمد! برای اینکه از ابهام و کج فهمی ‌‌دوستان پیشگیری کنید، یا حتی بتوانید راحت‌تر غذایی را که دوست دارید سفارش بدهید، باید دانش کافی داشته باشید و بدانید چطور ساختار کلمات و جملات را به درستی بسازید.

اما شرایط خاصی وجود دارد که گرامر زبان انگلیسی در آن ها بسیار مهم است. برای مثال، اگر قرار است در یک کشور انگلیسی زبان مصاحبه کاری داشته باشید، کیفیت نگارش و مکالمه شما به زبان انگلیسی برای کارفرما مهم است. در واقع، در نظرسنجی اخیر که از کارکنان استخدام در انگلستان به عمل آمده، ۵۰ درصد آن ها گفتند غلط های املایی و گرامر غلط بزرگترین و مهم ترین دلیل قبول نکردن کارجویان است.

کتاب پیش رو کتابی است که با زبانی ساده و گویا به بررسی 14 مبحث از دستور زبان انگلیسی می‌‌پردازد. در این کتاب سعی بر این شده که با پرهیز از پرداختن به توضیحات اضافی، آنچه مورد نیاز دانش آموزان و معلمان است در اختیار آنها قرار گیرد تا ضمن فهم بهتر مطالب، از حجیم شدن غیر ضروری کتاب نیز اجتناب گردد.

هدف از نوشتن این کتاب، کمک به رفع مشکلات دستور زبان انگلیسی دانش آموزان در سطح پیشرفته است، زیرا با توجه به پیچیدگی برخی دستور زبانها، دانش آموزان در فراگیری آنها مشکل فراوان دارند. در این کتاب، دستور زبان هایی گردآوری شده که در کتابهای آموزش زبان انگلیسی و کتابهای زبان مدرسه دانش آموزان کاربرد بیشتری دارند.

در پایان هر درس تمریناتی برای دانش آموزان ارائه شده تا خود را ارزیابی نمایند. امید است این کتاب بتواند راهنمای مفیدی در جهت رفع نیاز دانش آموزان و معلمان در زمینه زبان انگلیسی باشد.

خواندن کتاب 14 دستور زبان انگلیسی کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به آموختن زبان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۲۰۰
تومان