دانلود و خرید کتاب نابینایی و همسریابی زهرا عموقلی میراخوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نابینایی و همسریابی اثر زهرا عموقلی میراخوری

کتاب نابینایی و همسریابی

انتشارات:نشر بید
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نابینایی و همسریابی

کتاب نابینایی و همسریابی نوشته زهرا عموقلی میرآخوری، پژوهشی درباره ازدواج و انتخاب همسر در دختران کم بینا و نابینا با رویکرد پدیدار شناختی است که در انتشارات بید به چاپ رسیده است.

انتشارات بید از سال ۱۳۹۷ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را به عنوان ناشر عمومی آغاز کرده است و در حوزه‌هایی چون ادبیات، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق، اقتصاد، مدیریت، دین، فلسفه، تاریخ،‌ روان‌شناسی، علوم طبیعی و هنر اقدام به نشر و چاپ کتاب نموده است.

نشر بید کار خود را با نویسندگان، شاعران و مترجمان توانمند و جوان اما گمنام شروع کرده است و هدفش کشف استعدادهای بالقوه‌ ادبی، هنری و علمی و پرورش استعدادهایی است که در دنیای نشر امروز مجال دیده شدن نداشته‌اند. درهای این انتشارات به روی جوانان صاحب اندیشه، پژوهشگران، شاعران توانمند، نویسندگان نوقلم و مترجمان بااستعداد باز است.

نشر بید از سال ۱۳۹۷ تا کنون بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب از نویسندگان جوان و بااستعداد منتشر کرده است.

 درباره کتاب نابینایی و همسریابی

بدون شک یکی از چالش‌های نابینایان انتخاب شریک زندگی است. آیا آنها باید با یک نابینا ازدواج کنند؟ یا می‌توانند همسری بینا برای خود برگزینند. درصد دخترانی که به دلیل کم‌بینایی یا نابینایی مجرد مانده‌اند چقدر است هرکدام از این پدیده‌ها چه پیامدهایی دربردارد؟

کتاب حاضر برگرفته از پایان نامۀ کارشناسی ارشد و تجارب شخصی نویسنده است که به لطف خداوند از وادی نابینایی به بینایی و از بینایی به کم‌بینایی هجرت کرده است.

این پژوهش با هدف بررسی پدیدارشناختی ازدواج و انتخاب همسر در دختران کم‌بینا و نابینا به اجراء در آمده است. برای دستیابی به اهداف پاژوهش، گروه نمونه که شاامل ۲۰ نفر از دختران کم‌بینا و نابینای دارای پرونده در سازمان بهزیستی شهر تهران هستند و سن آنها بین ۲۵ تا ۴۰سال است و تا به حال ازدواج نکرده و مجرد مانده‌اند، در بازه زمانی اردیبهشت تا آبان ماه ۱۳۹۶ خورشیدی برای شرکت در مصاحبه انتخاب شدند که به پرسشها در قالب یک مصاحبۀ ۴۵ تا ۷۵ دقیقه‌ای نیمه ساختار یافته پاسخ دادند. در مجمو پس از۱۳۴۰ دقیقه مصاحبه، داده‌ها تحلیل و نتایج بررسی شده‌ و راهکارهایی ارائه شده است.

 خواندن کتاب نابینایی و همسریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران و دانشجویان علوم اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

حجم

۸۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان