دانلود و خرید کتاب نغمه هایی از احکام سیدحسین ملاک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نغمه هایی از احکام اثر سیدحسین ملاک

کتاب نغمه هایی از احکام

معرفی کتاب نغمه هایی از احکام

نغمه هایی از احکام اثر سیدحسین ملاک کتابی است که احکام مرتبط با نماز را با زبانی ساده برای کودکان و نوجوانان تشریح کرده است.

شركت چاپ و نشر بين الملل وابسته به سازمان تبليغات اسلامی از ابتدای تاسيس آن در اوايل دهه شصت شروع به چاپ و انتشار آثار دینی کرد و علاوه بر چاپ آثاری به زبان‌های خارجی از نويسندگانی چون علامه طباطبايی، استاد مطهری، شهيد بهشتی و ديگر علمای معاصر و نيز چاپ قرآن كريم به زبان‌های انگليسی، روسی، چينی، كتاب‌های بسياری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و كلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاريخ اسلام، سيره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و ديگر موضوعات چاپ و منتشر كرده است. همچنين فروشگاه كتاب اين شركت به عنوان بزرگترين مركز عرضه و توزيع كتب دينی در تهران فعاليت دارد.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل توانسته است در دو دهه اخیر جایگاه خود را بین کتاب‌خوان‌های متدین پیدا کند و به عنوان یک نشر مرجع برای کتاب‌های مذهبی در راستای رستگاری و آگاهی مسلمانان انقلابی قدم بردارد.

 درباره کتاب نغمه هایی از احکام

همگان باور داشته باشیم در عصری زندگی می‌کنیم که دشمنان دین به‌وسیلۀ شبکه‌های مجازی قلب‌های جوانان ما را هدف بمبارانی بدتراز شیمیایی قرار می‌دهند و امروز و فردا کردن تنها به تلفات این جنگ نرم کمک می‌کند. یکی از آن راه‌هایی که می‌تواند ما را در این مقابله یاری کند قلم زدن و نویسندگی است. به عنوان نمونه این کتاب احکام شرعی مورد نیاز را به زبانی ساده و شیوا برای نوجوانان بیان نموده است و مهم‌تر از همه احکام مرتبط با فریضه الهی نماز را با زبانی ساده شیوا برای آنها بیان می‌کند.

ويژگی‌های اين كتاب:

بيان مطالب با زبانی ساده و شيوا.

پرهيز از مطالب و احكامی كه برای كودكان ضرورت ندارد.

متناسب برای کلاس‌های چهارم تا ششم دبستان.

بهره‌گيری از آيات قرآن و احاديث در ابتدای هر درس، برای آشنايی كودكان با کلام الهی و سخنان ائمه اطهار عليهم السلام 

تمامی مسائلی كه به صورت درس به درس بيان می‌شود مطابق با فتوای حضرت آيت اهلل امام خمينی رضوان الله تعالی عليه است.

 خواندن کتاب نغمه‌ های احکام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

معلمين و مبلغين محترم با استفاده از اين كتاب می‌توانند، يک دوره مقدمات نماز را به صورت موجز و مفيد در پايگاه‌های فرهنگی و يا در سفرهای تبليغی برای كودكان و نوجوانان بيان كنند. 


نظرات کاربران

haji
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

در مقدمه نوشته "مناسب برای پایه‌های چهارم تا ششم"...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان