دانلود و خرید کتاب کلاه جدید، کلاه قدیمی جان برنشتاین ترجمه بهمن سرداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلاه جدید، کلاه قدیمی اثر جان برنشتاین

کتاب کلاه جدید، کلاه قدیمی

معرفی کتاب کلاه جدید، کلاه قدیمی

کتاب کلاه جدید، کلاه قدیمی اثر استن و جان برنشتاین و ترجمه بهمن سرداری است. این کتاب با داستانی جالب و بامزه مهارت خودآگاهی را به کودکان آموزش می‌دهد.

مجموعه خرس‌های برنشتاین با زبانی ساده و شیرین مهم‌ترین نکات تربیتی را با تصاویر زیبا از زبان خرس‌های جذاب و محبوب کودکان بیان می‌کند. این مجموعه سالیان سال به زبان‌های گوناگون ترجمه شده است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های آموزش غیرمستقیم مهارت‌های زندگی است.

درباره کتاب کلاه جدید، کلاه قدیمی

کلاه جدید، کلاه قدیمی داستان کلاه خریدن خرس کوچولو است. در این داستان خرسی که کلاهش قدیمی شده است، به مغازه می‌رود تا کلاه جدیدی برای خودش انتخاب کند و با دریایی از کلاه‌ها با شکل و قیافه و اندازه‌های گوناگون آشنا می‌شود...

برای آموزش بسیاری از مفاهیم مختلف به کودکان می‌توان از قصه‌ها و کتاب‌ها کمک گرفت. قصه‌ها دنیایی هستند که به زبان بچه‌ها صحبت می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا شرایطی را درک کنند که مشابه شرایط خودشان است. سپس حل مساله را یاد می‌دهد. قصه‌ها می‌توانند بخش اعظمی از آموزش غیر مستقیم کودکان را بر عهده بگیرند و به والدین و مربیان نیز کمک می‌کنند تا به آموزش مهارت‌های مختلف به کودکان بپردازند. 

کتاب کلاه جدید، کلاه قدیمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کلاه جدید، کلاه قدیمی داستان جذاب برای تمام کودکان دارد. اگر دوست دارید مهارت خودآگاهی را به فرزندانتان بیاموزید، این کتاب انتخاب خوبی برای شما است

نظرات کاربران

Tannaz
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

بسیار دوست داشتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۲۰۰
تومان