دانلود و خرید کتاب یک روز اتوبوسی مت دلاپنیا ترجمه نیلوفر امن‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک روز اتوبوسی اثر مت دلاپنیا

کتاب یک روز اتوبوسی

نویسنده:مت دلاپنیا
امتیاز:
۴.۱از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یک روز اتوبوسی

کتاب یک روز اتوبوسی داستانی نوشته مت دلاپنیا با ترجمه کریستین رابینسون است. این داستان درباره پسرکی است که همراه با مادربزرگش بعد از کلیسا سوار اتوبوس می‌شود و به شهر می‌رود و مدام از مادربزرگ سوال می‌پرسد: چرا ما باید این کار را بکنیم؟ چرا مانند بقیه آن کار را نمی‌کنیم؟

یک روز اتوبوسی نشان افتخار کلدکات و مدال نیوبری سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرده است. این داستان زیبا را با ترجمه نیلوفر امن زاده بخوانید. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب یک روز اتوبوسی

یک روز اتوبوسی داستان سی جی و مادربزرگش در اتوبوس است. روزهای یکشنبه، سی جی و مادریزرگش که او را نانا صدا می‌کند، سوار اتوبوس می‌شوند و از این سر شهر به آن سرش می‌روند تا به ایستگاه خیابان مارکت برسند. اما سی جی مرتب از مادربزرگش سوال می‌پرسد؛ چرا ما باید با اتوبوس برویم؟ چرا زیر باران باید منتظر اتوبوس بمانیم؟ چرا ما مانند دوستم ماشین نداریم؟ 

مادربزرگ به تمام سوالات سی جی پاسخ می‌دهد. او در تلاش است تا چشم‌های نوه کوچکش را به زیبایی‌های زندگی روزمره باز کند و او را متوجه دنیایی کند که در آن زندگی می‌کند. دنیایی که از آدم‌های مهربان پر است و همیشه چیزهای جالبی برای دیدن و کشف کردن دارد. 

مت دلاپنیا در این کتاب زیبا به کودکان نشان می‌دهد در هر زندگی، حتی در روزهای سخت زندگی و در فقر هم چیزهای بسیاری وجود دارد که می‌تواند به زندگی ما شادی ببخشد. 

کتاب یک روز اتوبوسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این داستان برای تمام کودکانی که به مدرسه می‌روند، جذاب است. اگر دوست دارید درباره مفاهیم مختلفی از جمله زیبایی‌های زندگی با بچه‌ها صحبت کنید، کتاب یک روز اتوبوسی را بخوانید. 

 درباره مت دلاپینا

متیو دلاپینا نویسنده آمریکایی ادبیات کودک و نوجوان و بزرگسالان است. او به خاطر کتاب ایستگاه آخر خود در سال ۲۰۱۶ مدال نیوبری را گرفت و کتابش پرفروش نیویورک‌تایمز شد. او مدرک نویسندگی خلاق از دانشگاه سن دیگو  و دانشگاه اقیانوس آرام دارد. 

دلاپینا اکنون در بروکلین زندگی می کند و به کار آموزش نویسندگی خلاق در دبیرستان و دانشگاه مشغول است.

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

خوب بود🙂🙃

i._.shayan
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

حقیقتش نااُمید شدم من صرفا این کتاب رو بخاطر این‌که برنده مدال نیوبری شده بود خریدم و با توجه به سابقه نیوبری توی ذهنم انتظار یک داستان که تا حد زیادی سنت‌شکن یا خیره کننده باشه و بدرد تمام دوره

- بیشتر
zeynab
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

جالب بود

موژان
۱۴۰۲/۰۱/۱۶

فضاش خوب بود ولی اگه ادامه داشت و به نتیجه ی بهتری میرسید و پایانی هم براش نوشته میشد،کتاب کامل تری از آب در میومد...

sanaz
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

وتوی تاریکی ریتم آهنگ سی جِی را از جا کند وبرد بیرون اتوبوس و بیرون شهر شلوغ. او رنگ های غروب را دید که روی موج های خروشان می‌تابید. خانواده ی شاهین ها را دید که توی آسمان می چرخیدند. پروانه های پیرزن

- بیشتر
سیامک
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

بسیار خواندنی و دیدنی 👍😃

Ms S
۱۳۹۹/۱۲/۰۸

کتاب بدی نبود معنای زیبایی داشت و زاویه دید نویسنده دوست داشتنی بود، فقط خیلی متناسب با فرهنگ ایرانی نبود و درک بعضی چیزها برای بچه ها سخت بود. چون ندیده بودند در اطراف خودشون موارد رو.

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خیلی کتاب لطیف و جالبی بود ، پسری که دوست ندارد سوار اتوبوس بشود و دلش یک ماشین میخواهد اما فقط در اتوبوس هست که کلی اتفاقات جالب میافتد و او می‌تواند دنیا را شبیه مادربزرگ زیبا ببینید.

𝘼𝙂𝘿`𝘚𝘶𝘨𝘢
۱۳۹۹/۱۱/۱۵

خیلی زیبا و جالب بود❣😃

دریا♡کویر
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

برای بالای پنج سال و گروه سنی ب مناسب هست. اپلیکیشن طاقچه بسیار خوب این کتاب رو معرفی کرده پس قسمت توضیحاتش رو بخوانید. به کسانی که کودکی دارند که همش میگه:ای کاش فلان چیز را ما هم داشتیم،این کتاب کمک میکنه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان