دانلود و خرید کتاب اقیانوس آسمان را ملاقات می کند تری فن ترجمه فائزه جمشیدی گوهرریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقیانوس آسمان را ملاقات می کند اثر تری فن

کتاب اقیانوس آسمان را ملاقات می کند

معرفی کتاب اقیانوس آسمان را ملاقات می کند

کتاب اقیانوس آسمان را ملاقات می کند نوشته تری فن و اریک فن است که با ترجمه فائزه جمشیدی گوهرریزی منتشر شده است. این کتاب داستان یک سفر خیالی جذاب است.

درباره کتاب اقیانوس آسمان را ملاقات می کند

وینی در یک خانه ساحلی زندگی می‌کند، مدت‌ها قبل پدربزرگش به او گفته است جایی در انتهای اقیانوس، اقیانوس و آسمان به هم می‌رسند، او یک روز یک قایق می‌سازد و آماده می‌شود تا به سفر دریای برود، وقتی به وسط دریا می‌رسد یک ماهی طلایی بزرگ می‌بیند و ماهی کمکش می‌کند تا جایی که آسمان اقیانوس به هم می‌رسند را پیدا کند.

خواندن کتاب اقیانوس آسمان را ملاقات می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکانی که داستان دوست دارند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تری فن 

تـری فــن در دانشــکده  هنــر و طراحــی انتاریــو در كانــادا تحصیــل كــرده. او از ً تکنیک‌هـای معاصــر و ســنتی در كنــار هــم اســتفاده می‌كنــد؛ مثــا جوهــر و گرافیــک در كنــار ابــزار دیجیتالــی. معمــولا روزهــا و شــب‌هایش را بــه خلــق نقاشــی‌های جادویــی، نقاشــی از چهــره و چاپ دســتی می‌گذرانــد. او در ایالــت ایلینــوی آمریــکا بــه دنیــا آمــده و الان در شــهر تورنتــوی كانــادا زندگــی می‌كنــد.

درباره اریک فن

اریــک فــن هنرمنــد و نویســنده‌ای اســت كــه در هاوایــی بــه دنیــا آمــده و در تورنتــو بــزرگ شــده. اریــک در دانشــکده هنــر و طراحــی انتاریــو تصویرگــری، مجسمه ســازی و فیلم ســازی خوانــده. علاقــه زیــادی بــه دوچرخه‌هــای قدیمــی، ســاختار و طــرز كار ســاعت و رویاهــای محــال دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان