دانلود و خرید کتاب هنوز ناراحتی؟ مایکل یان بلک ترجمه شبنم حیدری‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنوز ناراحتی؟ اثر مایکل یان بلک

کتاب هنوز ناراحتی؟

امتیاز:
۴.۴از ۲۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنوز ناراحتی؟

کتاب هنوز ناراحتی؟ داستانی از مایکل یان بلک با ترجمه شبنم حیدری پور است. این داستان درباره احساس ناراحتی و پذیرش آن به عنوان یک احساس طبیعی است. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب هنوز ناراحتی؟

فلامینگو در کتاب هنوز ناراحتی؟ ناراحت است اما نمی‎داند چرا. فلامینگو فکر می‌کند قرار است همیشه ناراحت بماند. اما دخترک و سیب زمینی به او می‌گویند که اینطور نیست و همه آدم‌ها گاهی ناراحت می‌شوند. حتی فضانوردها! دختر و سیب زمینی به فلامینگو می‌گویند با چه کارهایی می‌تواند خوشحال شود اما هیچکدام او را شاد نمی‌کند. 

فلامینگو فکر می‌کند زمانی که ناراحت است، کسی دوستش ندارد. اما دختر به او اطمینان می‌دهد که او، هر حسی هم که داشته باشد، باز هم دوست‌ داشتنی است. همه گاهی ناراحت می‌شوند و هیچ اشکالی ندارد.

کتاب هنوز ناراحتی؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا با احساس ناراحتی آشنا شوند و آن را به عنوان بخشی از احساسات طبیعی بشر بپذیرند. خواندن کتاب هنوز ناراحتی؟ را به کودکان خردسال، گروه سنی پیش از دبستان و بچه‌هایی که تازه به مدرسه رفته‌اند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مایکل یان بلک

مایکل یان بلک ۱۲ اوت ۱۹۷۱ متولد شد. او بازیگر کمدین و نویسنده آمریکایی است. تا به حال در چند سریال کمدی آمریکایی از جمله استلا، تابستان مرطوب آمریکا: اولین روز اردوگاه، مایکل و مایکل و یک دوره دیگر بازی کرده است. 

اولین کتاب کودک مایکل یان بلک به نام مرغ در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و از آن به بعد او به نوشتن داستان برای کودکان و بزرگسالان روی آورد. 

نظرات کاربران

Ms S
۱۳۹۹/۱۲/۰۷

جالب بود، درباره احساس ناراحتی، پذیرش، کمک به خود و تاکید بر گذرا بودن اون

mina
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

انتشارات پرتقال در زمینه انتشار کتاب کودک خوش درخشیده و کتابهاش عالی اند اگر میخواد روحتون شاد بشه و حالتون خوب کتاب کودک بخونید زیاد

🌈maryaysa🌈
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

آموزنده بود🌌🌌

یاسمینا
۱۳۹۹/۱۲/۰۸

خیلی جالب بود!

book worm
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

خیلی بامزه و مناسب بچه ها :] دوست داشتنیه

کاربر ۳۲۹۹۴۲۲
۱۴۰۱/۰۴/۱۸

علیه من دوسش داشتم خوشم اومد 😎❤️👍

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۱۲

کتاب بیست و دوم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان