دانلود و خرید کتاب یک هفته پر از شنبه پاول مار ترجمه مهدی شهشهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک هفته پر از شنبه اثر پاول مار

کتاب یک هفته پر از شنبه

معرفی کتاب یک هفته پر از شنبه

کتاب یک هفته پر از شنبه رمانی تخیلی نوشته پاول مآر، نویسنده ادبیات کودک اهل آلمان است که با ترجمه مهدی شهشهانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب یک هفته پر از شنبه

آقای تاشن بیر مستاجر خانم کلم قرمز است و کمی هم از او می‌ترسد. او در طول هفته متوجه یک چیز خیلی عجیب می‌شود: یک شنبه، هوا آفتابی بود. دوشنبه آقای مون دوست قدیمی آقای تاشن بیر با دسته گل آمد. سه شنبه روز کاری بود. چهارشنبه، وسط هفته بود و روز خاصی هم محسوب نمی‌شد. پنج شنبه صدای رعد و برق آسمان آمد و حسابی غرید و جمعه تعطیلی بود! برای همین آقای تاشن بیر روز شنبه در اتاق خود نشسته بود و انتظار می‌کشید و از خود می‌پرسید، آن روز چه چیزی پیش خواهد آمد!

پاول مآر داستان جذاب و خنده دار یک هفته پر از شنبه را در کتاب بازگشت زامس در روز شنبه ادامه داده است. 

کتاب یک هفته پر از شنبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

نوجوانان از خواندن کتاب یک هفته پر از شنبه لذت می‌برند. 

درباره پاول مآر

پاول مآر در ۱۹۳۷در شهر شواین فورت، در آلمان به دنیا آمد. او علاوه بر آثار متعددی که برای کودکان و نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده، نمایش نامه‌هایی برای رادیو و صحنه نیز نگاشته و تصویرگری آثارش را خود بر عهده گرفته است.

او تاکنون جوایز متعدد بین المللی از جمله جایزه‌ آکادمی ادبیات کودکان و نوجوانان آلمان، جایزه‌ دولتی اتریش و جایزه‌ برادران گریم را دریافت کرده است.

نظرات کاربران

Pouya
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

این کتاب خوبه من نسخه چاپی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امانت گرفتم واقعا کتاب عالیه حتما بهتون پیشنهاد می کنم که این کتاب رو بخونید❤️🎈

کاربر ۲۸۴۵۶۶۲
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

عالیه

3061045694
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

کتاب جالبی بود

❤❤BBBBBBB❤❤
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

یعنی کلا بیکاره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان