دانلود و خرید کتاب عشق رویایی محمد جان‌نثار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق رویایی اثر محمد جان‌نثار

کتاب عشق رویایی

معرفی کتاب عشق رویایی

عشق رویایی کتابی نوشته محمد جان‌نثاری با موضوع بدعهدی‌ها، مداخلات و جنایات دولت امریکا در دنیا است.

 درباره کتاب عشق رویایی

اگر نگاهی به تاریخ بیاندازیم یکی از بدیهیات و مسلمات این است که ثمره حضور آمریکا در هر کشور و هر پیمانی جز خباثت، نیرنگ، تزویر و جنایت نیست چراکه خود را قدرت برتر دنیا می‌داند و خوی سلطه‌گری و مداخله‌گری او همه جا را تبدیل به ویرانه‌ای می‌کند. روح مداخله‌جویی آمریکا بعد از فروپاشی نظام دو قطبـی در نظام بـین‌الملـل در ماهیـت سیاسـت خـارجی ایـن کـشور نهفتـه اسـت کـه بـر سـه ویژگـی مأموریتگرایی، استثناءگرایی،و حقانیت‌گرایی استوار است. 

ویژگی اول توجیه کننده این اندیشه است که آمریکا ابزار برگزیده خداوند است که باید به فکر صلح بشری باشد. دومین ویژگی به این امر اشاره دارد که هر ملّتی منحـصر بـه فـرد اسـت، امـا ایـالات متحـده منحصر به فردترین است. سومین ویژگی این است که آمریکا فراتر از الگو و در جهت ترویج آزادی و حقـوق بـشر در جهان گام برمی‌دارد.

این نوشتار دوره‌های مختلف رؤسای جمهور آمریکا را، چه جمهوری‌خواه و چه دموکرات و سیاست‌های آنها را که سیاست‌هایی استکباری است، بررسی می‌کند. سیاستی که در طول تاریخ ثابت بوده ولی روش اجرای آن با توجه به مقتضیات زمانی و مکانی متفاوت بوده است. این کتاب در صدد است تا ذات پلید آمریکا را برای آنانی که او را کدخدای جهان و عشقی رویایی می‌نامند، برملا سازد.

خواندن کتاب عشق رویایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به مطالعات سیاسی و بین‌الملل را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۵ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۵ صفحه

قیمت:
۱۶,۲۵۰
تومان