دانلود و خرید کتاب فصل شیدایی؛ هنر عشق ورزی محمد جان‌نثار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فصل شیدایی؛ هنر عشق ورزی اثر محمد جان‌نثار

کتاب فصل شیدایی؛ هنر عشق ورزی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فصل شیدایی؛ هنر عشق ورزی

هنر عشق ورزی از مجموعه کتاب‌های فصل شیدایی اثر محمد جان‌نثار است که درباره عشق‌ورزی و نقش آن در ثبات خانواده سخن می‌گوید.

درباره کتاب فصل شیدایی؛ هنر عشق ورزی

پيوند زناشویی شيرین‌ترین و گواراترین ميوه روابط مشروع انسانی و رمز مانایی و استحکام خانواده است . خانواده‌ای كه مهم‌ترین نهاد اجتماعی و كوچکترین هسته جامعه است كه از زن و مرد و فرزندان آنان تشکيل می‌شود. اساس و ركن اصلی خانواده به عنوان زیربنای جامعه، ازدواج است. بنابراین، ازدواج، بزرگترین و مهمترین حادثه زندگی هر انسان است، به طوری كه احساس موفقيت و یا شکست هر یک از زوجين می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. به همين دلیل، ازدواج باید بر پایه اصولی صحيح باشد تا موجب رشد و شکوفایی افراد و در نتيجه جامعه شود. از طرفی با تشکيل زندگی، محبت، مهرورزی، وفا، صفا، آرامش، آسایش، مودّت و رحمت از جمله نيازهای ضروری یک زندگی سالم و سعادتمند است كه فقط در سایه‌سار شناخت و عمل به احکام متعالی اسلام تحقق یافته و دوام می‌یابد.

اسلام با نگاهی ژرف و عميق به نظام خانواده زیباترین و قدسی‌ترین حریم را برای زندگی زناشویی ترسيم نموده و آن را به منزلۀ كلمۀ طيبه‌ای دانسته كه خيرات و بركات زیادی از آن تراوش می‌کند و بر اطراف خود تاثیر می‌گذارد. تعریف، تبيين و تشریح دقيق، ظریف و شفاف روابط متقابل زن و شوهر و وظایف آنان نسبت به یکدیگر، بخش مهمی از آموزه‌های دینی را به خود اختصاص داده و اگر زنان و مردان به آن متوسل شوند و خود را ملزم به عمل به آن نمایند بی‌تردید بهشتی به وسعت همه دنيا محقق خواهد شد.

در آموزه‌های دین اسلام برای تشکيل یک خانواده موفق و شاد به شناخت تفاوتهای خَلقی و خُلقی كه خداوند متعال در وجود زن و شوهر قرار داده، تأكيد شده است ولی در ابتدای تشکيل زندگی مشترک زوجين به داشتن یک شغل خوب، تيپ و زیبایی ظاهر، مسکن خوب، ماشين شيک و... اكتفا می‌كنند و آنچه در این ميان مغفول می‌ماند شناخت طبع و مزاج طرفين و تفاوت‌های بنيادین خُلقی آنها است.

این نوشتار به دنبال آن است تا با ارائه تفاوت‌های خَلقی و خُلقی زوجين نگاه آنها را به مسأله ازدواج طبق آموزه‌های اسلام و سبک زندگی اسلامی- ایرانی تطبيق دهد تا شاهد مشاجرات و درگيریهای كمتری در بطن زندگی و عدم مراجعه آنها به دادگاه‌های طلاق باشيم.

 خواندن کتاب فصل شیدایی؛ هنر عشق ورزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های اخلاق و تربیت اسلامی مخاطبان این کتاب‌‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۲۵۰
تومان