دانلود و خرید کتاب مهربان باش پت زیتلو میلر ترجمه میترا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهربان باش اثر پت زیتلو میلر

کتاب مهربان باش

امتیاز:
۴.۸از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهربان باش

کتاب مهربان باش داستانی از پت زیتلو میلر با تصویرگری جن هیل است. این داستان درباره یکی از بچه‌های کلاس است که سعی می‌کند به حرف مادرش گوش کند: مهربان باش. بعد به این فکر می‌کند که اصلا مهربان بودن یعنی چه؟

این داستان زیبا را با ترجمه میترا امیری می‌خوانید. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب مهربان باش

 تانیشا روی لباسش آب انگور ریخته و همه بچه‌های کلاس به او می‌خندند. اما یکی از بچه‌ها یاد می‌افتد که مادرش به او گفته مهربان باش. او تصمیم می‌گیرد مهربان باشد و در این فکر است که اصلا مهربان بودن یعنی چه؟ 

او کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد تا مهربان باشد، مثلا برای همسایه کلوچه ببرد، یا کفش‌های تنگش را به کسی بدهد که بپوشد و ...

پت زیتلو میلر داستان زیبای این کتاب مفاهیم بسیاری از جمله محبت، مهربانی، همدلی کردن، دوستی و ... را به کودکان آموزش می‌دهد و درباره اینکه با مهربانی می‌توان تمام زخم‌ها را درمان کرد، صحبت می‌کند. 

کتاب مهربان باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این داستان برای تمام کودکان جذاب است. والدین و مربیان گروه سنی کودک نیز می‌توانند از محتوای عالی کتاب مهربان باش استفاده کنند. 

درباره پت زیتلو میلر

زمانی که پت زیتلو میلر در کلاس هفتم بود، انشایی را خواند که تحسین معلمش را برانگیخت. او گفت: «این اولین بار است که دانش آموزی چیزی نوشته است به من احساس خوبی می دهد.»

او کارش را با خبرنگاری آغاز کرد و درباره همه چیز مطلب نوشت. مدتی را در یک شرکت بیمه گذراند و کارش ویرایش روزنامه‌های آن شرکت بود. او روزها برای بیمه کار می‌کند و شب‌هایش را به نوشتن داستان می‌گذراند. تا به حال ده کتاب نوشته است و کتاب‌های دیگری هم دارد که هنوز منتشر نشده‌اند. 

نظرات کاربران

bahareh zolfaghar
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

پر از مفهوم

سمانه احمدی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳

از نظر من مهربونی میتونه یکی از بهترین درس ها برای بچه ها باشه، همه ی بچه ها باید از کودکی مهربونی رو یاد بگیرن تا در بزرگسالی مهربون و باگذشت باشن، توصیه میکنم این کتاب رو حتما با تصاویر

- بیشتر
narsis
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

بچه ها بنظرم این کتاب راجبع مهربانی خیلی/خیلی خوب بود حتما بخوانید

کاربر ۱۲۹۱۸۱۸
۱۴۰۱/۰۲/۰۴

کتابی ساده با نتایجی فوق العاده جهت اموزش حل مساله تفکر نقاد همدلی کمک به انسان ها و حیوانات و توجه به محیط اطراف

m.d.psy
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

عالی بود برای یاددادن همدلی به بچه ها حتی برای بزرگترها هم توصیه میشه

کاربر ۲۳۴۷۸۵۷
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

متن و موضوع فوق‌العاده عالی بود و منو دخترم لذت بردیم از این کتاب

nazi.habi
۱۴۰۰/۰۸/۲۰

بهترین کتابیه که در حوزه آموزش احساسات به کودک نوشته شده‌‌..خیلی مثال های ساده و خوبی زده و مفهوم مهربانی رو به کودک منتقل کرده.

زهرا 95
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

خیلی تصاویر و متن جذابی داره در عین بیان راهکارها داستان هم داره حیف که برخی تصاویرش بومی سازی نشده و میتونه اثر منفی بگذاره

Unknown
۱۴۰۱/۰۶/۰۹

۲۹۷

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان