دانلود و خرید کتاب خاطرات یک آرایشگر ندا عابدینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاطرات یک آرایشگر اثر ندا عابدینی

کتاب خاطرات یک آرایشگر

نویسنده:ندا عابدینی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خاطرات یک آرایشگر

کتاب خاطرات یک آرایشگر نوشته ندا عابدینی است. این کتاب داستان دو دختر به‌نام‌های لیلی و سارا است که از کودکی دوستان نزدیک و صمیمی همدیگر هستند اما یک اتفاق آنها را از هم جدا می‌کند و همین موضوع داستان را می‌سازد. کتاب خاطرات یک آرایشگر بعد از شش سال مجوز گرفته و منتشر شده است.

درباره کتاب خاطرات یک آرایشگر

داستان از زبان لیلی روایت می‌شود. سارا و لیلی از دوران دبستان با هم دوست هستند و بسیار صمیمی‌اند، آنها کنار هم درس می‌خوانند و به دانشگاه می‌روند، پسر دایی لیلی، علی به او علاقه‌مند می‌شود و آنقدر اصرار می‌کند تا خانواده‌ها رضایت می‌دهند، اما سارا ارتباطش را با لیلی کم می‌کند و بعد هم با مردی که ۱۵ سال از خودش بزرگ‌تر است ازدواج می‌کند و از ایران می‌رود.

لیلی زندگی‌اش را ادامه می‌دهد و صاحب دو دختر می‌شود اما کم‌کم متوجه تغییر رفتار علی می‌شود. او دیر به خانه می‌آید و با اینکه شغلی ندارد به بهانه‌های مختلف چند روز سفر می‌رود. تا اینکه بالاخره لیلی می‌فهمد علی با زنی به نام مریم که یکی از اقوامشان است در ارتباط است، همین موضوع باعث می‌شود که این دو نفر دور از هم زندگی کنند و لیلی هم آرایشگاهش را که با عمه‌اش اداره می‌کند، روز به روز گسترش دهد. 

در همین زمان سارا به ایران برمی‌گردد و به دیدن لیلی می‌آید و توضیح می‌دهد که همسرش بسیار شکاک بوده و در این سال‌ها او را در خانه حبس می‌کرده و حالا دیگر نمی‌تواند ادامه دهد و به ایران آمده است. آن دو دوباره با هم دوست می‌شوند و درسشان را ادامه می‌دهند ولی کم‌کم مسیر زندگیشان تغییر می‌کند. 

خواندن کتاب خاطرات یک آرایشگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان