دانلود و خرید کتاب مام درد فروغ علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مام درد اثر فروغ علیزاده

کتاب مام درد

انتشارات:نشر بید
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مام درد

مام درد نمایشنامه‌های فروغ علیزاده، نویسنده معاصر ایرانی است که در نشر بید به چاپ رسیده است.

انتشارات بید از سال ۱۳۹۷ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را به عنوان ناشر عمومی آغاز کرده است و در حوزه‌هایی چون ادبیات، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، حقوق، اقتصاد، مدیریت، دین، فلسفه، تاریخ،‌ روان‌شناسی، علوم طبیعی و هنر اقدام به نشر و چاپ کتاب نموده است.

نشر بید کار خود را با نویسندگان، شاعران و مترجمان توانمند و جوان اما گمنام شروع کرده است و هدفش کشف استعدادهای بالقوه‌ ادبی، هنری و علمی و پرورش استعدادهایی است که در دنیای نشر امروز مجال دیده شدن نداشته‌اند. درهای این انتشارات به روی جوانان صاحب اندیشه، شاعران توانمند، نویسندگان نوقلم و مترجمان با استعداد باز است.

نشر بید از سال ۱۳۹۷ تا کنون بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب از نویسندگان جوان و بااستعداد منتشر کرده است. کتاب مام درد اثر فروغ علیزاده دو نمایشنامه این نویسنده با استعداد ایرانی را دربر دارد.

کتاب مام درد، درد نیست، حقایق پنهان مانده در عمق فرهنگی ما از حقیقتی به اسم مادر است. غفلت از حالات حیرت‌انگیزی مانند انتظار، سکوت، مهربانی بی‌حساب، مراقبت خستگی ناپذیر و همه آن چیزی است که هر انسانی برای زیستن، به وجود آن در قلب خود محتاج است.

مام درد، دو نمایشنامه است، دور مانده، متنی با اصالت انتظار، و جدال درون، و امید واری در عین نا امیدی، شرح انتظار مادری اهل جنوب که در انتظار برگشتن دخترش از اسارتی که سال‌ها انکارش کرده، پیر شده است و نمایشنامه دوم سقای بیدار، تقابل و تصادم دو نیت متفاوت در یک صورت واحد است. شرح برخورد تصادفی گروه تفحص شهدا با یک گروه حفاری غیر مجاز و تاثیر حماسه جاودان شهیدان.

هر دوی این آثار، جدال میان مفاهیم این‌جهانی مادی با مفاهیم آن‌جهانی همچون رستگاری و آمرزش است.

خواندن کتاب مام درد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنیای نمایشنامه به ویژه نمایش‌نامه‌های امروز ایران علاقه دارید، از خواندن این اثر لذت ببرید.






نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۵۳۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان