دانلود و خرید کتاب فارسی تکمیلی دهم فرزانه عبداللهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فارسی تکمیلی دهم اثر فرزانه عبداللهی

کتاب فارسی تکمیلی دهم

معرفی کتاب فارسی تکمیلی دهم

کتاب فارسی تکمیلی دهم نوشته فرزانه عبداللهی و مرضیه زرین درخت است. این کتاب برای درک بهتر فارسی یازدهم دبیرستان نوشته شده است.

کتاب فارسی تکمیلی دهم برای گروه درسی متوسط دوم چاپ شده است هدف نویسندگان کتاب حاضر تحلیل، بررسی و شرح تمامی درس‌ها بوده است به گونه‌ای که بتواند زمینه یادگیری آسان‌تر و بیشتری را برای دانش‌آموزان عزیزان فراهم کند تا به این ترتیب هرچه بیشتر بر محتوای کتاب درسی مسلّط شوند، برای رسیدن به این هدف، تمام درس‌های شماره‌دار و نیز حکایت‌ها و روان خوانی‌ها ِ در سه قلمرو زبانی، ادبی و فکری بررسی شده‌اند.

شیوه کار کتاب این گونه است که در آغاز هر درس شرحی کوتاه از اثر و نویسنده ارائه شده سپس با توجه به سطح دشواری متن، ویژگی‌های سه گانه آنها فراتر از چهارچوب کتاب درسی شرح داده شده است در کنار این شرح و بیان، کارگاه‌های متن پژوهی و بخش درک و دریافت همه درس‌ها به طورکامل بررسی شده است. سعی بر آن بوده است که در مورد آنچه مفید نیست بحث نشود به همین دلیل مطالب تا آنجا گشوده شده‌اند که از یک سو در طول سال تحصیلی راه گشای ذهن شما دانش آموزان گرامی باشند و از سوی دیگر به درک عمیق همه مباحث بینجامند تا منبعی قابل استفاده در مسیر همه آزمون‌ها و به ویژه آزمون کنکور باشند؛ به این منظور در پایان کتاب برای همه فصل ها پرسش های کوتاه پاسخ و پرسش‌های تستی با پاسخ نامه قرار داده شده است.

خواندن کتاب فارسی تکمیلی دهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانش آموزان یازدهم پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

مشکات ۱۳۱۴
۱۴۰۰/۰۶/۰۵

هر چند کتاب مربوط به دو سال قبل است اما قسمت دستوری خیلی خوب کار کرده

کاربر ۴۶۹۳۶۹۳
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

بسیار عالی حتما استفاده کنید

marya..p
۱۴۰۱/۰۲/۰۴

کتاب خیلی خوب و جامعی هست کل کتاب بصورت مرتب و دقیق بررسی شده عالی👌🏻👌🏻

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۳۶۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان