دانلود و خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) استر هیکس ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب) اثر استر هیکس

کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)

خواهید تا به شما داده شود یا چطور خواسته‌ها و آرزوهایمان را بدست آوریم کتابی نوشته استر هیکس است که گروه ترجمه سبکتو آن را گردآوری و ترجمه کرده و به صورت میکرو کتاب ارائه کرده است. 

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه و شنیدنش لذت ببرید.

 درباره میکروکتاب بخواهید تا به شما داده شود

یکی از راه‌های رسیدن به سعادت در زندگی این است که نسبت به چیزهایی که می‌خواهیم و نمی‌خواهیم آگاهی داشته باشیم. میکروکتاب بخواهید تا به شما داده شود به این موضوع می‌پردازد که اگر مردم نمی‌توانند به خواسته‌های خود برسند، به این دلیل است که نمی‌توانند آرزو کنند و دائم به چیزهایی که نمی‌خواهند فکر می‌کنند. این کتاب یک راهنمای عملی است که با زبانی ساده به شما کمک می‌کند به سرچشمه عشق الهی و ازلی خود متصل شوید تا به خوشبختی برسید.

 خواندن میکروکتاب بخواهید تا به شما داده شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت

 درباره استر هیکس

اِستر هیکس (Esther Hicks) نویسنده، محقق و مربی توسعه فردی است. او کتاب‌های مهمی را با کمک همسرش جری هیکس (Jerry Hicks) به نگارش درآورده که مفهوم بیشتر این کتاب‌ها در خصوص قانون جاذبه و راه‌های به کنترل درآوردن آن است. کتاب‌های او و همسرش از محبوبیت بالایی در سراسر جهان برخوردار بوده و در کشورهای مختلف ترجمه شده است.

 بخشی از میکروکتاب بخواهید تا به شما داده شود

انسان‌های کمی در این دنیا هستند که دقیقا می‌دانند چه رویاهایی دارند و در حال حاضر برای رسیدن به آن رویا در حال انجام چه کاری هستند. این افراد معنا و مفهوم زندگی را به خوبی درک کرده‌اند. آن‌ها از اینکه هنوز آرزوهایی دارند و برای آن تلاش می‌کنند، خوشحال هستند. در مقابل، افرادی هستند که به خاطر نرسیدن به رویاهای خود در ناراحتی به سر می‌برند. این افراد دوست دارند پول زیادی داشته باشند، اما همیشه به خاطر کم بودن پول ناراحتند، دوست دارند کار کنند، اما از شرایط کاری خود لذتی نمی‌برند. همه چیز در دنیای این افراد دور از دسترس است.

شما قبل از اینکه پا به این دنیا بگذارید، گفته‌اید که می‌خواهید به شادی زندگی کنید. به زبان آورده‌اید که بخش مهمی از منبع انرژی الهی هستید و حتی اگر در قالب مادی پا به این دنیا بگذارید، توانایی‌های الهی خود را فراموش نخواهید کرد. همه چیز برای شما روشن بوده و باور داشتید که در زندگی دنیایی با کمک نیروی الهی، موجودیت ارزشمندی برای خود می‌سازید و همواره شاد بودن را در اولویت قرار خواهید داد. فرقی نمی‌کند که دقیقا در چه شرایطی قرار دارید، انرژی الهی همراه شماست، حتی اگر آن را نبینید یا حس نکنید. ما می‌دانیم که شما چه کسی هستید و به همین دلیل با یادآوری اینکه شما از کجا آمده‌اید، کمک می‌کنیم که ارتباط خود را دوباره با منبع انرژی برقرار سازید.

شما به همه چیز خواهید رسید

هر چیزی که در این دنیا وجود دارد، برای استفاده مخلوقات خداوند است. به همین دلیل نباید فکر کنید که برخی چیزها تنها متعلق به برخی از افراد است و شما هرگز به آن نخواهید رسید. سفر زندگی فقط وقتی لذت‌بخش خواهد شد که شما بدانید از نقطه‌ای که آغاز شده‌اید و به نقطه‌ای دیگر که همان رسیدن به خواسته‌هایتان است، حرکت خواهید کرد. در این زندگی به مواردی چسبیده‌اید که پویایی و نشاطی که باید برای رسیدن به اهداف خود داشته باشید را از بین می‌برد. اما نباید به خودتان فشار بیاورید و به خاطر اینکه فهمیده‌اید موانعی وجود دارد همه چیز را برای خود تلخ کنید. از سفر ناخواسته‌ای که به این دنیا دارید نهایت لذت را ببرید و بدانید که مسیر بسیار شیرینی انتظار شما را می‌کشد. به شرطی که بتوانید هم خودتان را دوست داشته باشید و هم ارتباط خود را با منبع نیروی الهی بازسازی کنید.

فقط خودتان می‌توانید به واقعیت وجودی خود جانی تازه ببخشید

حقیقت همین است و بس. فقط شما می‌توانید آن واقعیت درونی خود را کشف کنید و به آن جان ببخشید. این دیدگاه که شما خالق سرنوشت خود هستید، بسیار هیجان‌انگیز است و نشان می‌دهد که انسان‌ها می‌توانند کنترل بسیار خلاقانه‌ای روی کل شرایط زندگی خود داشته باشند. اما اگر ما می‌توانیم هر شرایطی که دوست داریم را برای خود خلق کنیم، این کار با چه روش‌هایی امکان‌پذیر است و اصولا چه روشی برای ما مناسب است؟

پایه اصلی زندگی انسان‌ها، آزادی مطلق است


معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

حسین
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

کتاب خوبی بود و دقیقا مناسب اون دوستانیه که تو مرحله تغییرات سبک زندگی خودشون در راستای موفقیت هستن . نکات خوبی داره و خیلی روان و ساده توضیح داده

فاطمه
۱۴۰۰/۰۷/۰۲

عالی هست این کتاب اگر در دریافت باشید بهترین نتیجه رو میگیرید فقط اگر در مدار این نوع انرژی ها باشید و در حالت اجازه دادن باشید

𝑻𝒂𝒎𝒊𝒍𝒂
۱۴۰۲/۰۲/۱۸

📎 من این کتابو از انتشارات آتیسا و به صورت چاپی خوندم، بنابراین نظرم فقط مختص کتابه اول کتاب کمی عجیب بود، آخه ادعایی که شد کمی غیرقابل باور بود ولی به مرور بهتر و باورپذیرتر شد. با همه ی گفته

- بیشتر
abbas___9367065243
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

عالی..حتما مطالعه کنید..شاید بدرتون بخوره

لیلا
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

کتاب بسیار خوبی هست و گوینده خوبی هم دارد ممنونم از شما

کاربر 1771588
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

به عمل کار برآید به سخن دانی (و البته تصور کردن) نیست

کاربر ۶۲۲۴۶۰۷
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

عالی بود و چقدر در موقعیتی که من الان هستم مفید بود

آریا
۱۴۰۲/۰۲/۱۷

بسیار مفید ودارای نکات کلیدی

کاربر ۳۱۵۰۵۸۷
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

بسیار عالی بود

کاربر ۳۹۶۵۹۱۴
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

نیازبه کمک کارشناسان دارم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۵)
فکر می‌کنند آن چه که در دایره باورهای خودشان قرار دارد درست است و دیگران همیشه در اشتباه به سر می‌برند. یعنی باورهای دیگران را برای خودشان، نوعی تهدید می‌دانند.
حمید
متاسفانه بیشتر مردم باور دارند که تغییر افکار و باورها غیرممکن است. از طرفی دیگر فکر می‌کنند که هر چیزی که در دنیای بیرون رخ دهد، هیچ تاثیری روی باورهای آن‌ها ندارد. از این رو همیشه همه چیز را به خوب و بد تقسیم‌بندی می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که مردم به دنبال تغییر دیگران باشند. فکر می‌کنند آن چه که در دایره باورهای خودشان قرار دارد درست است و دیگران همیشه در اشتباه به سر می‌برند. یعنی باورهای دیگران را برای خودشان، نوعی تهدید می‌دانند.
حمید
اگر از درون احساس خوشبختی کنید، آن وقت دنیای بیرون شما هم فقط چیزهایی را سر راهتان قرار می‌دهد که از وجودش احساس سعادت کنید. باید به تدریج به وجود مقدس درونی خود پی‌ببرید. هر چیزی که در زندگی دارید و هر روز سر راه شما قرار می‌گیرد را کنار هم بچینید.
کاربر ۵۱۶۹۵۵۶
اگر از درون احساس خوشبختی کنید، آن وقت دنیای بیرون شما هم فقط چیزهایی را سر راهتان قرار می‌دهد
Hamidreza Ramzani
تحقق آرزوها چگونه رخ می‌دهد؟ تخیل، نقش بسیار مهمی در تحقق آرزوها دارد. شما می‌توانید بی‌نهایت آرزو داشته باشید و در مورد آن رویاپردازی کنید. هرگز خودتان و آرزوهایتان را محدود نکنید. تا می‌توانید از تخیل استفاده کنید و آرزوهای خود را گسترش دهید. با این کار یک آرزو به حقیقتی غیرقابل انکار تبدیل می‌شود و تحقق آن در واقعیت بسیار آسانتر خواهد بود. با اندیشیدن و تخیل کردن در مورد آرزوها، آن‌ها را غیرممکن یا دور دست نمی‌بینید. هیچ آرزویی دست نیافتنی نیست، این خود ما هستیم که آن را بعید و غیرقابل دسترسی تصور می‌کنیم. در کنار تخیل باید روی احساس‌های خود به تسلط برسید. ارتعاش ارسالی شما باید با آرزوی شما هماهنگ باشد. به این ترتیب از مسیری که در آن قرار می‌گیرید، نهایت لذت را خواهید برد. چون همه چیز در کنترل شماست و هیچ نیرویی از بیرون نمی‌تواند در احساسات شما خللی وارد کند.
zahra.lavasani
دست از سر دیگران و زندگی آن‌ها بردارید. بهتر است زمانی که به سبک و سنگین کردن کیفیت زندگی دیگران هدر می‌دهید را کمی به خودتان و جایگاهی که در آن قرار دارید، بیاندیشید
seemorgh
اصل زندگی به در جریان بودن آن بستگی دارد. زندگی به سمت تکامل حرکت می‌کند و منتظر من و شما نمی‌ماند. به همین دلیل اگر می‌خواهید که از این غافله عقب نمانید، باید در اندیشه‌های خود تغییر ایجاد کنید. راه‌های جدیدی بروید و دنیاهای ناشناخته‌ای را کشف کنید
zahra.lavasani
تنها هدف این نیست که در این زندگی پیشرفت کنید. چه بسا انسان‌هایی هستند که با کار و تلاش در همه زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشتند، اما هرگز خوشحال نبودند و به سعادت نرسیده‌اند. وقتی با درون خود و روحیات خود هماهنگ باشید و در جهت رضایت درونی کاری انجام دهید، هم پیشرفت می‌کنید و هم از زندگی خود احساس رضایت خاطر خواهید کرد.
seemorgh
. اگر می‌بینید که در جایی مانده‌اید و با وجود زحمتی که می‌کشید، تغییری در وضعیت شما رخ نمی‌دهد، بدانید که باید در وقایع زندگی خود دست ببرید. افرادی را کنار بگذارید، در موقعیت‌های بهتر، انسان‌هایی را ببینید که با هدف شما هماهنگ هستند و به جای اینکه سد راهتان شوند، شما را به سمت جلو هُل می‌دهند.
seemorgh
همه ما از حواس پنجگانه خود آگاه هستیم. باید بدانید به غیر از این‌ها حس دیگری به نام احساس وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا دنیای اطراف خود و انسان‌ها را بیشتر بشناسید و درک کنید.
کاربر ۵۵۶۴۶۷۵

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۴۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان