دانلود و خرید کتاب تیزهوشی آموختنی ست جیمز هریسون ترجمه بهناز پیاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تیزهوشی آموختنی ست اثر جیمز هریسون

کتاب تیزهوشی آموختنی ست

معرفی کتاب تیزهوشی آموختنی ست

کتاب تیزهوشی آموختنی ست نوشته جیمز هریسون و مایک هابز است این کتاب با ترجمه بهناز پیاده منتشر شده است. این کتاب یک راهنمای تصویری برای تقویت قوای مغزتان است. امروزه مغز انسان باید به گونه‌ای هوشمندانه درمورد مدیریت دانش و پردازش اطلاعات بیندیشد.

درباره کتاب تیزهوشی آموختنی ست

داشتن مغزی که بهتر کار کند رؤیای همه انسان‌ها است. اکنون کتابی را در دست دارید که به شما کمک می‌کند تا این رؤیای خود را تحقق بخشید. این کتاب یکی از نخستین راهنماهای بصری برای تقویت ِ قوای ذهنی شما است. در این عصر جدید آگاهی که مغز انسان باید هوشیارانه فکر کند تا بتواند با سیل دانش و اطلاعات مواجه شود و آنها را پردازش کند و به کنترل خود درآورد، ابزارهای یادگیری از اهمیت خاصی برخوردارند و با مغز ارتباط دوستانه‌ای دارند، این کتاب تمام نیازهای مغز شما را جوابگو است: کتاب فوق که به زبان خود مغز ـ یعنی زبان بصری ـ نوشته شده است، شامل تصاویر مرتبط و مناسب، طرح‌های فضایی فوق‌العاده، تداعی معانی و ارتباط‌های واضح و نگارشی شفاف و روشن است. کتاب آموزش مغز کتابی است درباره مغزی که رابطه دوستانه‌ای با مغز برقرار می‌کند. 

با خواندن این کتاب فوق العاده، چیزهای بیشتری را درباره مغز خود یاد می‌گیرید و با ساختار و ظرفیت چشمگیر آن آشنا می‌شوید. همچنین از قدرت بینایی و قدرت تخیل خود آگاه می‌شوید. به قدرت حافظه و ظرفیت‌های شگفت انگیز آن پی می‌برید و از قدرت خلاقیت و دانش درونی و توانایی خود در کار با اعداد آشنا می‌شوید. همچنین با روش‌های «بصری» برای افزایش هوش کلامی خود آشنا می‌شوید. این کتاب شامل فصلی است که به اهمیت حیاتی ارتباط بین مغز و بدن می‌پردازد و از طریق آن به درستی این مثل قدیمی پی می‌برید که «عقل سالم در بدن سالم است». با پرداختن به معماهای این کتاب و حل آنها می‌توانید میزان دقت و تمرکز خود را بهبود بخشید و قدرت حافظه، یادگیری و ابتکار خود را افزایش دهید. اینها همه، توانایی‌هایی هستند که به نحوی چشمگیر میزان اعتماد به نفس و لذت شما را در زندگی افزایش می‌دهند. با صرف وقت و سرمایه گذاری روی برنامه این کتاب، روی سرمایه ی عقلانی خود، یعنی باارزش‌ترین سرمایه دنیا، سرمایه گذاری کرده‌اید.

خواندن کتاب تیزهوشی آموختنی ست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند ابزدهی مغزشان را بالا ببرند و از هوششان بیشترین استفاده را کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۷۳۷۲۱
۱۴۰۰/۰۱/۲۵

کتاب خوبی است ولی لطفا درصفحه بینهایت باید صوتی اش را میگذاشتی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان