دانلود و خرید کتاب شاهزاده خوشگول و ملکه گوگول تد آرنولد ترجمه عرفان حسن‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاهزاده خوشگول و ملکه گوگول اثر تد آرنولد

کتاب شاهزاده خوشگول و ملکه گوگول

معرفی کتاب شاهزاده خوشگول و ملکه گوگول

کتاب شاهزاده خوشگول و ملکه گوگول از مجموعه مگسک و پسرک داستانی نوشته تد آرنولد است. داستان درباره پسرکی است که یک مگس را به عنوان حیوان خانگی همراه خودش به خانه می‌آورد و با او ماجراهای متفاوتی را می‌سازد.

این داستان را با ترجمه عرفان حسن ‌زاده و طنز پردازی فرهاد حسن ‌زاده بخوانید.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب شاهزاده خوشگول و ملکه گوگول

اگر از شما بپرسند یک حیوان خانگی چه چیزی است شما چه جوابی می‌دهید؟ حتما پیش خودتان فکر می‌کنید حیوان خانگی می‌تواند یک گربه ملوس، یک سگ پشمالو، یک پرنده خوش صدا یا یک مگس ویز ویزی باشد... صبر کن ببینم! مگس؟ مگس می‌تواند حیوان خانگی باشد؟

اگر قرار باشد برای مدرسه یک داستان جذاب بنویسید و یک مگس خیلی بامزه کنار دستتان باشد که به شما کمک کند تا داستانتان حسابی جذاب و بامزه شود، فکر می‌کنید نتیجه چه از کار درمی‌آید؟ ویز باید برای تکلیف مدرسه‌اش، یک داستان بنویسد و همین می‌شود که با همفکری ویزگول، حیوان خانگی‌اش، یک داستان خیلی بامزه و پر از ماجرا می‌نویسد. ماجرایی که قهرمان آن ویزگول است و برای نجات ملکه گوگول به قلعه بزرگ و تاریک می‌رود... این داستان کتاب شاهزاده خوشگول و ملکه گوگول است!

مجموعه کتاب‌های مگسک و پسرک یک تفاوت عمده با دیگر کتاب‌های کودک دارد، این کتاب به زبان طنز فارسی بازنویسی شده است و همین موضوع به کودکان کمک می‌کند تا لحظات شادی را با خواندن کتاب‌ها تجربه کنند. این کتاب تخیل کودکان را پرورش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا با تقویت تخیل خود دنیا را زیباتر ببینند. داستان‌های مجموعه مگسک و پسرک ساده اما پرهیجان هستند و با تصاویر خود تد آرنولد منتشر شده‌اند.

این کتاب‌ها صرفا برای آموزش نیست و با داستانی جذاب و خواندنی کمک می‌کند کودک دنیای تازه‌ای را ببیند و بتواند خودش را خلاف عادت‌هایش تصور کند و تصویر تازه‌ای بسازد. هیچ کودکی نمی‌تواند تصور کند یک مگس حیوان خانگی‌اش است و این کتاب با تغییر عادت‌ها و تخیلات کودک او را به دنیای تصاویر خنده داری می‌برد.

کتاب شاهزاده خوشگول و ملکه گوگول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب شاهزاده خوشگول و ملکه گوگول برای بچه‌هایی که به تازگی خواندن را فرا گرفته‌اند، خواندنی و جذاب است. اگر کتاب‌های قبلی این مجموعه را خوانده و دوست داشتید، این کتاب را هم حتما بخوانید. 

درباره تد آرنولد

تد آرنولد متولد ۲۹ ژانویه ۱۹۴۹ در المیرا، نیویورک، ایالات متحده نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان است. او بیش از ۱۰۰ کتاب تألیف و تصویرگری کرده است. تد از دانشگاه فلوریدا با مدرک BFA فارغ التحصیل شد. او قبل از شروع کارش به نوشتن کتاب‌های کودک، به عنوان تصویرگر تجاری کار می‌کرد. آرنولد هنگام زندگی در فلوریدا با همسرش کارول آشنا شد. کارول، معلم پیشین مهد کودک، او را به نوشتن و تصویرگری کتاب‌های کودکان تشویق کرد. پسران وی، والتر و ویلیام، الهام بخش برخی از شخصیت‌ها و داستان‌های او بودند.

نظرات کاربران

الهه
۱۴۰۲/۱۲/۰۹

خیلی خوب بود دو مگس عاشق هم میشن

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

کتاب صد و سی ام

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان