دانلود و خرید کتاب الفبای ایمونولوژی عملی عبدالرضا وارسته
کتاب الفبای ایمونولوژی عملی اثر عبدالرضا وارسته

کتاب الفبای ایمونولوژی عملی

معرفی کتاب الفبای ایمونولوژی عملی

کتاب الفبای ایمونولوژی عملی تالیف عبدالرضا وارسته، از مجموعه الفبای علوم انتشارات وارستگان است. مجموعه الفبای علوم دریچه‌ای تازه به روی علاقه‌مندان علوم گشوده و کتاب‌هایی با ارزش علمی بالا و حجم پایین منتشر کرده است.

کتاب‌های الفبای علوم در حجمی فشرده موضوعات و مطالب تخصصی را به شیوه‌ای نوین به مخاطبانش انتقال می‌دهد از آنجا که این مجموعه موضوعات گوناگونی را شامل می‌شود، کتاب‌هایش در کنار هم دایرة المعارف علوم را برای استفاده‌ همگان تشکیل خواهند داد.

خواندن کتاب‌های این مجموعه وقت چندانی از مخاطب نمی‌گیرد و چون زبان ساده‌ای دارد، آنها را در پیچ و خم دشواری‌های متن گرفتار نمی‌کند.

کتاب الفبای ایمونولوژی عملی، علاقه‌مندان را با علم ایمنولوژی بیشتر آشنا خواهد کرد. علم ایمونولوژی از شاخه‌های جوان علوم زیستی است. اما با وجود این عمر کوتاه، این علم از اهمیت خاصی در میان علوم زیستی برخوردار است. مبنای اصلی بسیاری از واکنش‌های ایمونولوژیک که در داخل بدن صورت می‌گیرد، میان کنش بین ملکول‌های آنتی ژن و آنتی بادی است.

هدف از نگارش این بخش، توضیح روش‌های آزمایشگاهی است که مبنای آن‌ها واکنش بین آنتی ژن و آنتی بادی است. با توجه به اینکه درک هرچه بهتر این واکنش‌ها در تفهیم اصول روش‌های ایمونولوژیک می‌تواند مفید باشد، در ابتدا واکنش آنتی ژن وآنتی بادی، و ویژگی‌های آن توضیح داده می‌شود. سپس اساس روش‌های مهم موجود در ایمونولوژی که مبنای آن‌ها تشکیل کمپلکس Ag-Ab است، مرور خواهد شد.

خواندن کتاب‌‌های الفبای علوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این مجموعه همه علاقه‌مندان به دانستنی‌ها و مطالب علمی هستند.





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه