دانلود و خرید کتاب مهمان خدا زهرا علی‌عسکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهمان خدا اثر زهرا علی‌عسکری

کتاب مهمان خدا

امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهمان خدا

معرفی کتاب:

کتاب مهمان خدا نوشته زهرا علی‌عسکری است. این کتاب با زبانی کودکانه و در قالب شعر به اهمیت شهید قاسم سلیمانی در زندگی کودکان انقلابی این مرز و بوم می‌پردازد.

درباره کتاب مهمان خدا

سردار شهید قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستایی نه چندان برخوردار از شهر کرمان به دنیا آمد. او از دوازده ‌سالگی در کرمان مشغول به کار شد.

بعد از این‌ که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، قاسم به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در همان ابتدای جنگ، فرماندهی دو گردان از نیروهای کرمانی را برعهده گرفت. وقتی لشکر ۴۱ ثارالله تشکیل شد، قاسم که آن زمان بیست و شش ساله بود برای فرماندهی آن انتخاب شد.

با این‌ که جنگ در سال ۱۳۶۷ تمام شد، اما حاج‌قاسم دوران جدیدی از نبرد با دشمنان اسلام و ایران را شروع کرد و از همه‌ی قدرت و شجاعت و استعدادش برای حفظ امنیت مرزهای ایران استفاده کرد. او در سال ۱۳۸۹ به حکم رهبر انقلاب به خاطر تمام از خودگذشتگی‌ها و زحماتش، درجه‌ی سرلشکری گرفت.

اما این پایان ماجرای قهرمانِ ما نبود. او برای کمک به مردم سوریه و عراق و برای مبارزه با داعش که مردم را بی‌رحمانه می‌کشتند و بی‌اجازه خانه‌های‌شان را می‌گرفتند، خیلی تلاش کرد. دشمنان به او لقب «قدرتمندترین مرد» را داده بودند.

آمریکا که خودش برای نابودی مسلمانان، داعش را به وجود آورده بود در سحرگاه سیزدهم دی سال ۱۳۹۸، سردار قاسم سلیمانی را که مانع بزرگی در برابر خواسته‌های‌شان بود، به دستور شخص رئیس‌جمهور آمریکا به شهادت رساند. بزرگ‌ترین فرمانده ایران به دست بد‌ترین انسان‌های دنیا شهید شد تا پیروزِ اصلی جنگِ خوبی با بدی باشد.

خواندن کتاب مهمان خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به شعر و والدینی که دغدغه تربیت دینی فرزندشان را دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهمان خدا

… اما یه پهلوون بود

از همه پهلوون‌تر

صمیمی و باصفا

شجاع و مهربون‌تر...

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان