دانلود و خرید کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018 ابوالعباس . ترجمه مهری غفوریان

معرفی کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018 ؛ ویرایش۹ نوشته اندرو لیچمن و دیگران است. این کتاب دارای مطالب جدید و اصلاحاتی است که جهت به روز رسانی این کتاب مرجع همگام با پیشرفت‌های علمی صورت گرفته است. در عین حال سبک خوانا و روان که از خصوصیات برجسته چاپ‌های قدیم این کتاب است، در این چاپ نیز حفظ شده است. در هر قسمت که مطلب جدیدی اضافه شده است.

درباره کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2018

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی پروفسور ابوالعباس یکی منابع مهم درس ایمونولوژی در سراسر دنیاست. پروفسور ابوالعباس یکی از استاید برجسته دانشگاه سانفرانسیسکو کالیفرنیاست. کتاب حاضر ویرایش نهم این کتاب ارزشمند است. در این ویرایش دیدگاه‌های جدید در مورد سلول‌های لنفوییدی ذاتی، بیولوژی فعالیت انفلازوم‌ها، نقش سلول‌های T کمکی فولیکولار در پاسخ‌های آنتی‌بادی مراکز زایا و... آمده است. این کتاب با توجه به بروز بودن و مطالب جامع و کاملش می‌تواند برای همه دانشجویان رشته‌های پزشکی، دامپزشکی و رشته های مرتبط مفید باشد.

اگر دوست دارید با سایر نسخه‌های کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه «مجموعه کتاب‌های ایمونولوژی ابوالعباس» شوید.

درباره انتشارات آثار سبحان

انتشارات آثار سبحان در سال ۱۳۸۵ با مدیریت مرتضی جعفری‌پور در زمینه نشر کتب علوم پزشکی فعالیتش را آغاز کرده است. این نشر کتاب‌های مهمی در زمینه پزشکی و علوم پایه، پزشکی بالینی، دندان‌پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، پرستاری، روان‌پزشکی، داروشناسی و طب سنتی فعالیت می‌کند.

خواندن کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس ۲۰۱۸؛ ویرایش ۹ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بـا توجـه بـه به‌وز بـودن، جامعیـت و متنـوع بـودن مطالـب مندرج، کتاب حاضر می‌تواند بـرای دانشجویان مختلف علوم پزشکی، پزشکان، دامپزشکان و متخصصیـن مفید باشد تـا با درک صحـح از اصول پایه ایمونولوژی، مکانیســم‌ها و پاتوژنز بیماری‌ها از راه‌کارهـای درمانی بهتـری اسـتفاده کنند.

نظرات کاربران

بابك كامران
۱۴۰۰/۰۲/۰۷

این کتاب از لحاظ بکار گیری افعال بسیار دچار نقصان هست ، در هر صفحه چند اشتباه وجود داره ... ظاهراً قبل از چاپ بازخوانی و دقت لازم صورت نگرفته ، از مترجمینِ چنین کتابی واقعاً بعیده .

وهاب
۱۴۰۰/۰۲/۲۹

ترجمه خوبی ندارد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۷۵ صفحه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۷۵ صفحه

قیمت:
۲۳۰,۰۰۰
تومان