دانلود و خرید کتاب ماروین و جیمز؛ جلد دوم الیز بروچ ترجمه فاطمه سراجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماروین و جیمز؛ جلد دوم اثر الیز بروچ

کتاب ماروین و جیمز؛ جلد دوم

معرفی کتاب ماروین و جیمز؛ جلد دوم

کتاب مواظب دوستت باش جلد دوم از سری داستان‌های ماروین و جیمز، نوشته الیز بروچ و ترجمه فاطمه سراجی است. مجموعه داستان‌های داستان‌های ماروین و جیمز را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره مجموعه داستان‌های ماروین و جیمز

ماروین بهترین دوست جیمز است اما او یک انسان نیست بلکه یک سوسک خانگی است. ماجراها از جایی شروع می‌شود که جیمز قرار است یک هفته به مسافرت برود و ماروین خیلی ناراحت است چون دلش برای جیمز تنگ می‌شود. حالا جیمز در سفر است و ماروین حوصله‌اش سر رفته است.

در جلد اول این مجموعه شما با شخصیت ماروین و جیمز و دوستی غیرمعمولی اما صمیمانه آنها آشنا می‌شوید. دوستی‌ای که خیلی جالب است چون آنها بهم خیلی وابسته‌اند و یکدیگر را خیلی دوست دارند. شاید بپرسید مگر می‌شود آدم با یک سوسک خانگی دوست شود؟ چقدر عجیب و شاید هم چندش آور! ولی اگر مجموعه داستان‌های ماروین و جیمز را بخوانید، نظرتان حتما عوض خواهد شد.

در جلد دوم مجموعه به اسم مواظب دوستت باش، ماروین قرار است به یک مراسم جالب برود. مراسم جمع آوری. حالا جمع آوری چه چیزهایی؟ خودتان بخوانید.

خواندن داستان‌های ماروین و جیمز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۷ تا ۱۲ ساله مخاطبان این مجموعه هستند.

 درباره الیز بروچ

الیز بروچ در بیستم ماه سپتامبر ۱۹۶۳ در آتالانتا به دنیا امده است. او مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد تاریخش را از دانشگاه ییل گرفته است. کتاب وقتی دایناسورها با همه چیز آمدند بروچ در سال ۲۰۰۸ نامزد جایزه سلطنت ایلینویز شد و مجله تایم یک سال پیش از این که جایزه دریافت کند، آن را به عنوان کتاب شماره یک کودک سال معرفی کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان