دانلود و خرید کتاب ادبیات فارسی مهدی محبتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ادبیات فارسی اثر مهدی محبتی

کتاب ادبیات فارسی

نویسنده:مهدی محبتی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ادبیات فارسی

کتاب ادبیات فارسی نوشته مهدی محبی است. این کتاب را انتشارات دانشگاه قرآن و حدیث منتشر کرده است. کتاب ادبیات فارسی به خواننده کمک می‌کند مسیر مطالعه‌اش را روشن کند.

درباره کتاب ادبیات فارسی

این کتاب  می‌آموزد که اساسا چرا باید یک اثر ادبی را خواند در واقع چه علل و عوامل مهمی در قرن بیست و یکم، فرد را ناگزیر به خواندن، شناختن و آموختن آثار ادبی می‌کند. 

انتشارات دانشگاه قرآن و حدیث با هدف کمک به دانشجویان و آسان‌تر کردن مسیر پیدا کردن منبع و مطالعه اقدام به انتشار کتب دانشگاهی کرده است. این کتاب‌ها زیر نظر بهترین احادیث و برای کمک به دانشجویان و طلاب منتشر شده‌اند. 

دانشکده علوم حدیث وابسته به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از سال ۱۳۷۸ با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان نخستین مرکز آموزش عالی غیر دولتی، غیر انتفاعی در حوزه علوم و معارف حدیث فعالیت آموزشی خود را به همت حضرت آیت الله ری شهری در شهرری آغاز کرد.

دانشکده علوم حدیث بعد از ۱۳ سال فعالیت و کسب افتخارات متعدد از مهر ماه سال ۱۳۹۱ با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان نخستین دانشگاه غیر دولتی، غیر انتفاعی به مرکزیت قم ارتقا یافت و هم اکنون به عنوان یکی از بخش‌های موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث به فعالیت خود ادامه می دهد.

دانشگاه قرآن و حدیث یکى از ارکان مؤسسه علمى ـ فرهنگى دار الحدیث است. سه دانشکده فعال با عناوین «دانشکده علوم و معارف قرآن»، «دانشکده علوم و معارف حدیث» و «دانشکده علوم و معارف اسلامی» و نیز شعبه‌ای در تهران با عنوان «پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث» است. این دانشگاه هم اکنون در سه شهر قم، تهران و اصفهان فعالیت دارد و از مراکز آموزش عالی منحصر به فرد در حوزه مباحث علوم قرآن و حدیث در کشور به شمار می‌آید.

دانشگاه قرآن و حدیث اهداف‏ بلندى را در سرلوحه کار خود قرار داده که از آن جمله می‌‏توان به این موارد اشاره کرد:

بسط و گسترش دانش‌های قرآنی و حدیثی

انسجام بخشیدن به آموزش‌های حدیثی

تربیت استادان و پژوهشگران علوم قرآن و حدیث

ایجاد ارتباط میان تحصیلات حوزوی و دانشگاهی در زمینه قرآن و حدیث

تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص برای تدریس، تحقیق و تبلیغ

فراهم آوردن امکانات براى ارتقاى سطح علمى ـ فرهنگى کارشناسان سازمانهاى دولتى و نهادهاى اسلامى در زمینه مسائل مختلف اسلامى

کتاب ادبیات فارسی یکی از کتاب‌های این نشر است که به خواننده کمک می‌کند آثار ادبی خوب را تشخیص بدهد و بتواند با دیدی باز مطالعه کند.

خواندن کتاب ادبیات فارسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 7371121
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

عالیه کتابش ولی وقتی میره صفحات بالاتر چطوری برگردم صفحه اول چون خیلی زمان میبره تا برسم دوباره به صفحه فهرست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۵,۱۵۰
تومان