دانلود و خرید کتاب جادوی چشمان تاریکی دین کونتز ترجمه مژگان اصلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی چشمان تاریکی اثر دین کونتز

کتاب جادوی چشمان تاریکی

نویسنده:دین کونتز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جادوی چشمان تاریکی

کتاب جادوی چشمان تاریکی نوشته دین کونتز است که با ترجمه مژگان اصلیان است. این کتاب داستانی هیجان‌انگیز با درون‌مایه‌ای ماورایی است که ما را با خود به دنیای یک زن اندوهگین می‌برد که حس می‌کند چیزی درباره‌ی مرگ فرزندش درست نیست.

درباره کتاب جادوی چشمان تاریکی

کتاب جادوی چشمان تاریکی داستان زنی به نام تینا است که سالی پر از درد و رنج را گذرانده است. پسر کوچکش دنی در یک تصادف وحشتناک با اتوبوس کشته شده است و تینا هر روز را با رنج گذرانده است. نمایش تینا در شرف شروع شدن است و او با خودش فکر می‌کند این بهترین زمان برای شروع دوباره‌ی زندگی است، شروعی که شاید بتواند حال او را تغییر دهد و او را از این حجم غم و اندوه مداوم رها کند. اما یک روز همه چیز تغییر می‌کند، روی تخته سیاه اتاق دنی با خط بچگانه‌ای نوشته شده است: نمرده است!

این کلمات مسیر تینا را تغییر می‌دهد و او را به دنیای سیاه و تاریک حقیقت می‌فرستد. تینا معتقد است شبح پسرش در خانه است و برای اینکه بتواند روح خودش را آرام کند با یک وکیل صحبت می‌کند تا اجازه‌ی نبش قبر دنی را بگیرد اما وکیل از طریق یک تماس تلفنی تهدید به مرگ می‌شود. آیا یک توطئه‌ی حکومتی در کار است؟ 

کتاب جادوی چشمان تاریکی روایت عجیبی دارد که خواننده را به یاد پاندمی کرونا می‌اندازد و این کتاب بعد از چهل سال دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. نام این ویروس ووهان ــ ۴۰۰ است و ویژگی‌هایی بسیار نزدیک به کوید ۱۹ دارد.

خواندن کتاب جادوی چشمان تاریکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال یک داستان پرهیجان و عجیب هستید این کتاب را از دست ندهید.

درباره دین کونتز

دین کونتز متولد  ۹ ژوئیهٔ ۱۹۴۵ در پنسیلوانیا آمریکا است. او برای کتاب‌های پرهیجانش مشهور است و تا به حال ۵۰۰ میلیون نسخه از کتاب‌هایش فروش رفته است و ۱۴ رمانش در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده است. از آثار او می‌توان از یک در تا بهشت، از گوشه چشمان او، نیمه شب، آتش سرد، جایگاه شوم، مخفیگاه، اشک اژدها، کثرت، یگانه بازمانده، همسر، ساعت‌های عجیب و غریب، سنگدل، شب چه می‌داند و خیابان سایه ۷۷ نام برد. 

دین کونتز یکی از محبوب‌ترین رمان‌نویس‌های آمریکایی است که تعلیق و ترس بخش جدانشدنی آثارش است. اما مشهور بودن او به دلیل کتاب جادوی چشمان تاریکی است که ۴۰ سال پیش درباره‌ی ویروس عجیبی صحبت کرده است که بی‌نهایت به کوید ۱۹ که جهان در این روزها با آن درگیر است شباهت دارد.

نظرات کاربران

کیان
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

با تخفیف خریدم خیلی ترجمه خوبی بود

کاربر ۲۸۲۸۲۹۳
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

ترجمه بسیار روان و قابل فهم بود، با تخفیف پیشنهاد می‌کنم.

عماد اخلاقی
۱۴۰۰/۰۱/۲۶

داستانی پرکشش و خصوصا مبتلابِه امروز بشر با ترجمه‌ای سلیس و روان👌🏻

Shiva D
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

نسخه pdf و رایگانش هم فارسی و هم انگلیسی تو اینترنت است و حتی با مترجمان دیگر تو طاقچه که ارزان تره

Amir Arsalan Hip Hop
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

رمان خیلی جذابی بود پیشنهاد میکنم حتما بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۱۹ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۱۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان