دانلود و خرید کتاب با این کتاب خانواده زنده داشته باش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب خانواده زنده داشته باش اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب با این کتاب خانواده زنده داشته باش

معرفی کتاب با این کتاب خانواده زنده داشته باش

کتاب با این کتاب خانواده زنده داشته باش نوشته‌ی موسی زمان زاده‌دربان و محمد جولایی تهرانی است این کتاب در خصوص رابطه‌ی والدین و فرزندان نکات بسیار جالبی را به ما می‌آموزد.

درباره کتاب با این کتاب خانواده زنده داشته باش

از آنجا که خانواده مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد تربیتی جامعه است، باید سالم باشد. خانواده سالم، خانواده‌ای است که میان اعضای آن به ویژه والدین و فرزندان رابطه درستی حاکم باشد. برای رسیدن به رابطه انسانی سالم، اصول و شیوه هایی وجود دارد که والدین باید دانایی و مهارت لازم را داشته باشند تا بتوانند با این اصول پیوند روحی و فکری با اعضای خانواده برقرار کنند، نقش تربیتی خود را اعمال نمایند.

والدین باید از شیوه‌ها و راهکارهای مناسب در برقراری ارتباط با فرزندان آگاهی داشته باشند. برای مثال در دوران کودکی با محبت کردن، بازی کردن و... می توان به کودک شخصیت داد و با ایجاد امنیت روحی و روانی ارتباط موثری با او برقرار کرد، در حالی که در دوران نوجوانی وضع به گونه‌ای دیگر است و با ایجاد عزت نفس، تقویت اعتماد به نفس و... می‌توان زمینه‌های رشد و کمال نوجوان را فراهم کرد و راه ارتباط با او را فراهم ساخت.

خواندن کتاب با این کتاب خانواده زنده داشته باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب با این کتاب خانواده زنده داشته باش

نشستی که والدین خواهان آنند

شما در این حالت در مقایسه با معلمان، موقعیت ضعیف‌تری دارید. در واقع آنها از وقت شخصی خود مایه گذاشته و با شما ملاقات می‌کنند.

می‌توانید به عنوان اولین سوال، از توان کودکان خود و این‌که آیا به اندازه توانی که دارند فعالیت می‌کنند یا خیر از آنان جویا شوید. اگر آنها تصور شما را تایید کردند، می‌توانید درباره تفاوت بین نمرات آزمون‌های فرزندان‌تان و وضعیتی که در مدرسه دارند، سوالاتی بکنید تا میزان کم‌آموزی کودکان مشخص شود. در پایان نیز در خصوص انتظارات منطقی خود از نمراتی که کودک می‌گیرد و کار، تلاش و زمانی که برای دستیابی به این نمرات باید صرف کند، با معلم وی گفتگو کنید.

وقتی که فرزندان نمره‌های کم می گیرند، دکتر سیلویاریم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

حجم

۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان