دانلود و خرید کتاب با این کتاب به خودت بیشتر برس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب به خودت بیشتر برس اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب با این کتاب به خودت بیشتر برس

معرفی کتاب با این کتاب به خودت بیشتر برس

کتاب با این کتاب به خودت بیشتر برس نوشته‌ی موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی است که نکاتی در مورد پاکیزگی و سلامت جسم و روح را بیان می‌کند.

درباره کتاب با این کتاب به خودت بیشتر برس

واژه سلامت هم مانند بسیاری از واژه‌های دیگر، به صورت گسترده در گفتگوهای روزمره‌ی ما و در نوشته‌ها و مقالات مورد استفاده قرار می‌گیرد، بی آنکه تعریف سلامت و مفهومی که دقیقاً‌ از آن در ذهن داریم مشخص باشد.

با توجه به اینکه بسیاری از درس‌ها و مطالب به صورت مستقیم و غیرمستقیم به سلامت ارتباط دارند و یکی از هدفهای آنها بهبود شاخص های سلامت در محیط کار یا زندگی ما است.

در این کتاب سعی شده نکاتی در خصوص سلامت و بهداشت فردی را به صورت روان و ساده بیان کنیم.

حضرت رسول اکرم (ص) می‌فرماید:

«دو نعمت است که مردم قدر آن را نمی‌دانند: یکی سلامتی و دیگری جوانی.»

خواندن کتاب با این کتاب به خودت بیشتر برس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با این کتاب به خودت بیشتر برس

حفظ سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و توجه به شرایط جسمی و روانی انسان و محیط زیست است. مهم‌ترین کار بهداشت کمک به سالم‌سازی محیط‌زیست، مبارزه با بیماری‌های واگیردار، آموزش افراد جامعه برای بهبود حفظ سلامت خود، سازمان دادن به خدمات پزشکی و پرستاری برای پیشگیری، تشخیص به موقع و درمان بیماری‌هاست. برای انجام این کارها بهداشت از زیست‌شناسی، آمار و علوم فنی و مهندسی کمک می‌گیرد. مثلا برای شناختن عوامل زنده بیماری‌زا مانند باکتری‌ها، قارچ‌ها و انگل‌ها، که علت بسیاری از بیماری‌ها هستند، به دانش زیست‌شناسی نیاز است. برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به شیوع و پراکندگی بیماری‌ها و بررسی وضعیت بهداشت فردی و اجتماعی از دانش آمار استفاده می‌شود. برای تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، داشتن شبکه‌های بهداشتی فاضلاب، از میان بردن بهداشتی زباله و ساختن خانه‌های مناسب برای زندگی لازم است از دانش‌های فنی و مهندسی بهره گرفته شود. بهداشت دارای دو شاخه فردی و عمومی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۵۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان