دانلود و خرید کتاب بر بام دنیا آنتوان گریزمان ترجمه آرمین زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بر بام دنیا اثر آنتوان گریزمان

کتاب بر بام دنیا

انتشارات:نشر گلگشت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بر بام دنیا

کتاب بر بام دنیا نوشته آنتوان گریزمان است که با ترجمه آرمین زمانی منتشر شده است. این کتاب خاطرات و زندگی آنتوان گریزمان یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های جهان است که توانست به آرزوهایش برسد.

درباره کتاب بر بام دنیا

آنتوان گریزمان با وجود جثه بسیار کوچکش، یکی از بزرگان فوتبال است. او با قدی بین ۱۷۵ یا ۱۷۶ سانتی‌متر، بر موانعی غلبه کرد که رویای کودکی‌اش مبنی بر تبدیل شدن به یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال را تهدید به نابودی می‌کردند. در نهایت هم کنار تیم ملی فرانسه در سال ۲۰۱۸ قهرمان فوتبال جهان شد. این کتاب نشان می‌دهد این قهرمان فوتبال چطور مسیر موفقیت را برای رسیدن به آرزوهایش پیش گرفت.

خواندن کتاب بر بام دنیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان فوتبال جهان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بر بام دنیا

می‌خواهم والدینم، خواهر و برادرم به من و همچنین میا کوچولو به پدرش افتخار کنند. دوست دارم اِریکا پیش خودش فکر کند: «آره، او شوهر من است و به او افتخار می‌کنم.» هم‌تیمی‌هایم بتوانند بگویند: «او گریزی ما است.» و بازیکنانم در تیم گریزی به من افتخار کنند اما مهم‌تر از همه این است که باز هم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. جاده پیش رویم عملا بسیار طولانی است و اتفاقات زیادی در طول مسیر خواهد افتاد اما می‌دانم که در مسیر درستی قرار دارم.

و به این ترتیب به گروهی دست چین شده از منتخبین جایزه معتبر توپ طلا می‌پیوندم که در سال ۱۹۵۶ توسط مجله فرانس فوتبال درست شد و تنها خبرنگاران برجسته ورزشی در نظرسنجی آن شرکت می‌کردند. بعدها کاپیتان‌ها و مربیان تیم‌های ملی نیز با نظر فیفا به رای دهندگان اضافه شدند. این روزها فرانس فوتبال دوباره مالکیت جایزه‌اش را پس گرفته و به شکل اصلی و سابقش برگشته. در نظرسنجی برای جایزه امسال ۱۷۳ خبرنگار بین‌المللی شرکت کرده‌اند.

در نهایت کریستیانو رونالدو جلوتر از مسی که ۳۱۶ امتیاز به دست آورده بود، با ۷۴۵ امتیاز اول شد و من هم با ۱۹۸ امتیاز سوم شدم.

۷ نفر از رای دهندگان مرا به عنوان انتخاب اول خود برگزیده بودند. خبرنگارانی از جمهوری چک، جزایر آروبا، لیبی، لیختن‌اشتاین، کلدونیای جدید (جزایری تحت تملک فرانسه)، فلسطین و سوئیس. این چهارمین توپ طلای رونالدو است. در زمان نوشتن این کتاب، مسی ۵ توپ طلا دارد که یک رکورد محسوب می‌شود. من یازدهمین بازیکن فرانسوی هستم که در میان سه برنده نهایی قرار می‌گیرد۲۰ و چهارمین بازیکن فرانسوی در ۲۰ سال اخیرم که به این افتخار می‌رسد. مشخصا دلایل زیادی برای خوشحال بودن دارم. به خصوص که من به طور کامل یک بازیکن شماره ۹ نیستم. خودم را بازیکنی نمی‌دانم که مجبور باشد هر هفته گلزنی کند. از نظر من حرکات جمعی و تیمی اهمیت بیشتری دارد. بازیکنی با چند توانایی مختلف هستم و حس نمی‌کنم باید دائما حمله کنم. 

نظرات کاربران

مسافر خسته
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

فوق العاده بود! با وجود اینکه این روز ها آنتوان گریزمان روز های خوبی رو در بارسلونا نداره ولی واقعا یک فوق‌ستاره است. لطفا کتاب تن تن نیوکمپ رو هم توی طاقچه بگذارید.

amir gr
۱۴۰۲/۰۲/۰۸

من هنوز نخوندم ولی همین که در مورد بزرگان فوتبال باشه من جلوشون سر فرود میارم ،و 5ستاره میدم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳۲۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان