دانلود و خرید کتاب لاک‌پشت‌های نینجا؛ قسمت هفدهم کوین ایستمن ترجمه محسن شکاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لاک‌پشت‌های نینجا؛ قسمت هفدهم اثر کوین ایستمن

کتاب لاک‌پشت‌های نینجا؛ قسمت هفدهم

معرفی کتاب لاک‌پشت‌های نینجا؛ قسمت هفدهم

کتاب کمیک لاک‌پشت‌های نینجا نوشته کوین ایستمن است که با ترجمه محسن شکاری منتشر شده است. اپریل در آزمایشگاهش چهار لاک پشت با نام‌های لئوناردو، مایکل آنجلو، داناتلو و رافائل، نگهداری می‌کند اما اتفاقاتی که در این آزمایشگاه می‌افتد همه چیز را تغییر می‌دهد.

درباره کتاب لاک‌پشت‌های نینجا؛ جلد هفدهم 

چهار لاک‌پشت آزمایشگاه به همراه یک موش در فاضلاب رها می‌شوند و تحت تاثیر آزمایش‌هایی که رویشان انجام شده است تبدیل به موجودات غول‌پیکر اما مهربانی می‌شوند که شهر را نجات می‌دهند. در این مجموعه، شاهد درگیری لاکپشت های نینجا با هاب پیر هستیم، ولی هاب پیر چه کسی است و دلیل درگیری‌شان چیست؟ مهم‌تر از آن، چه چیزی باعث می‌شود که لاکپشت‌های کوچولو به لاکپشت‌های نینجا تبدیل شوند؟

لئوناردو، مایکل آنجلو، داناتلو و رافائل، نام‌هایی هستند که اپریل به لاکپشت‌های نازی که برای آزمایش‌هایشان استفاده می‌کنند داده است و از اسپلینتر، موش آزمایشگاهی‌شان متنفر است. ولی ۱۸ ماه بعد همه چیز تغییر می‌کند.

در قسمت هفدهم این کمیک، می‌بینیم که ژنرال کرنگ حمله تمام عیاری را به سیاره نیوترینو آغاز کرده است و می‌خواهد آنجا را فتح کند. از طرف دیگه لاک‌پشت‌های نینجا با کمک اِپریل و کیسی قصد دارند اطلاعات بیشتری درباره استاک‌ژن و آزمایش‌های محرمانه‌اش پیدا کنند.

خواندن کمیک لاک‌پشت‌های نینجا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به دنیای کمیک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۴ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۸٫۴ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان