دانلود و خرید کتاب قبیله مجازیت را بساز چلین جانسن ترجمه طیبه شکرنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قبیله مجازیت را بساز اثر چلین جانسن

کتاب قبیله مجازیت را بساز

معرفی کتاب قبیله مجازیت را بساز

کتاب قبیلۀ مجازی ات را بساز نوشته‌ چلین جانسن توسط طیبه شکرنیا ترجمه شده است. این کتاب به ما می‌آموزد چگونه در رسانه‌های اجتماعی، دنبال‌کننده‌های وفادار داشته باشیم قبیلۀ مجازی ات را بساز با ساختاری ساده و برای خواندن سریع و آسان نوشته شده است. هدف این کتاب آگاهی‌رسانی در کمترین زمان است.

در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر و اینستاگرام می‌توان بدون هیچ زحمت خاصی برای میلیون‌ها مخاطب بالقوه محتوا تولید و اشتراک‌گذاری کرد. کسب و کارهای تجاری پیش از رایج شدن رسانه‌های اجتماعی، از طریق تکنیک‌های تبلیغاتی سنتی مشتری‌های خود را به دست می‌آوردند.

در تبلیغات سنتی باید بدانید چگونه نام کسب وکار خود را در ذهن مخاطب خود حک کنید و شرکت خود و حوزۀ فعالیتی آن را به مشتریان بشناسانید. مشتریان به این طریق به تفاوت شرکت شما و شرکت‌های رقیب پی می‌برند. استفاده از رسانه‌های اجتماعی با تکنیک‌های تبلیغاتی سنتی تفاوتی ندارد، از این حیث که انعکاس مستقیمی از کسب وکار شما و خدماتی فراهم می کند که قادرید در اختیار مشتریان قرار دهید. برای ایجاد طرفداران وفادار در رسانه‌های اجتماعی باید پیگیر باشید، محتواهای بصری عالی ایجاد کنید و در عین متفاوت بودن ساده باشید.

 کتاب قبیله مجازی ات را بساز تمامی ترفندهای جذف فالوور وفادار و توسعه کسب‌وکار اینترنتی از این طریق را به شما آموزش می‌دهد. با انتخاب شبکه اجتماعی مناسب و شیوهٔ درست تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود می‌توانید بیشترین بهره را از بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی ببرید.

 خواندن کتاب قبیله مجازی ات را بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کسانی که دوست دارند کسب‌ و کار خود را با راه‌اندازی صفحات جذاب در فضای مجازی گسترش دهند.

بخشی از کتاب قبیله مجازی ات را بساز

قیس‌بوک یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی در جهان است. میلیاردها نفر در این سایت پروفایلِ شخصی و هزاران کسب‌وکار نیز در آن صفحاتِ فعال دارند. انجام هر فعالیتی، از مراوده با هم‌کلاسی‌های سابق تا معامله با شرکت‌های محلی، در این پلتفرم امکان‌پذیر است. حتی می‌توانید بازی‌هایی۱ را انجام دهید که مستقیم به سایت متصل هستند.

تنها مشکلی که فیس‌بوک دارد کارهای متعددی است که به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار می‌توانید در آن انجام دهید. این پلتفرم پیشنهادهای فراوانی به افرادی ارائه می‌دهد که قصد بازدید از صفحهٔ شما را دارند و همین ویژگی ممکن است شروع کار در این رسانهٔ اجتماعی را اندکی گیج‌کننده کند.

الگوریتم‌های ویژه‌ای وجود دارد که افراد را مستقیم به صفحهٔ شما هدایت می‌کند حتی اگر آن‌ها را دعوت نکرده باشید. الگوریتم‌ها مدام در حال تغییر هستند اما فیس‌بوک همواره راه‌هایی پیدا می‌کند تا این الگوریتم‌ها برای همه صفحات تجاریِ فعال در این سایت منصفانه باشد. هدف این است که اطمینان حاصل شود شرکت‌هایی که به این سایت اعتماد دارند و از آن استفاده می‌کنند ترافیک موردنیاز خود را به دست می‌آورند. بر همین اساس، تغییر دائمی الگوریتم‌ها ضرورت می‌یابد.

با این شرایط، به دست آوردن ترافیک طبیعی برای صفحهٔ فیس‌بوک به‌شدت دشوار است، اما غیرممکن نیست. با انجام چند کار ساده می‌توانید بیشترین استفاده را از صفحهٔ خود ببرید و مشتریان وفادار داشته باشید.


نظرات کاربران

Petros
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

طاقچه ماشین حساب برداشته. گفته اگه صد هزار نفر یه همچین تعداد صفحه ای رو با این قیمت کم بخرن خودمو بستم.

Erfan
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

برای من چیز جذابی نداش و این اطلاعات و میشه به راحتی از گوگل بدس آورد ولی خوبیش اینه یکجا جمع کردن و می توانید همه مطالبو یکجا بخونین در کل برای شمایی که هیچی از شبکه های مجازی نمیدونین

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۲۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان