دانلود و خرید کتاب نان ساناز مینایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نان اثر ساناز  مینایی

کتاب نان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نان

کتاب نان یکی از کتاب‌های آموزش آشپزی موسسه فرهنگی هنری ساناز سانیا است. این موسسه از سال ۱۳۵۷ با مدیریت ساناز مینایی، کار خود را آغاز کرد و توانست یکی از کارآمدترین و بروزترین موسسات آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی را در ایران راه اندازی کند.

ساناز مینایی نویسنده، ناشر،محقق و صاحب ۲۷ عنوان کتاب آشپزی و شیرینی‌پزی و دارنده مجوز دانشگاه علمی و کاربردی است. او تولید و پخش ده‌ها فیلم آموزشی و نخستین برنامه‌های آموزشی از صدا و سیمای ایران و برنامه‌های برون‌مرزی کانال آفتاب را در کارنامه دارد.

ساناز سانیا تاکنون مدارک برتری همچون صدها لوح تقدیر، دیپلم افتخار از ایران، انگلیس، فرانسه، امریکا، ژاپن، امارات و ایتالیا را از آن خود کرده است.

این موسسه در دهه ۸۰ اولین مجوز انتشار ماهنامه تخصصی آشپزی را هم از وزارت فرهنگ و ارشاد گرفت و نفیس‌ترین و پرتیراژترین ماهنامه تخصصی این حوزه را منتشر کرد.

موسسه ساناز سانیا تاکنون در جهت شناسایی فرهنگ آشپزی، پذیرایی و خوراک‌های ایرانی به دنیا فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام داده است .

در کتاب نان ساناز سانیا، با دستور تهیه انواع نان‌های مغذی و خوشمزه آشنا خواهید شد. این کتاب می‌تواند به شما ایده‌هایی خلاقانه برای پخت نان بدهد، اساسا پختن نان کمی ترسناک به نظر می‌رسد، اما با این کتاب یاد می‌گیرید راحت نان بپزید.

خواندن کتاب نان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید پخت انواع نان را یاد بگیرید این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

ماراتن
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

گران‌ترین کتاب الکترونیکی ایران و البته جهان!!!! هر صفحهٔ پی‌دی‌اف= ۱۰۲۵ تومان در همین طاقچه کتابهایی با همین حدود قیمت هست اما صدها صفحه دارند یا حتی بالای یک هزار صفحه هستند اما این کتاب تنها ۱۱۸ صفحه است، پس گرانترین کتابِ

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۵۰۴,۰۰۰
تومان