دانلود و خرید کتاب با این کتاب زندگی را معنا کنید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب زندگی را معنا کنید اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب با این کتاب زندگی را معنا کنید

معرفی کتاب با این کتاب زندگی را معنا کنید

کتاب با این کتاب زندگی را معنا کنید نوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به شما نکته‌هایی را در مورد زندگی موفق توام با آرامش را می‌گوید و سخنانی را از زبان بزرگان و مشاهیر جهت داشتن زندگی بهتر بیان می‌کند.

درباره کتاب با این کتاب زندگی را معنا کنید

آرامش مادی و معنوی حتی می تواند استرس های مرگ را نیز کاهش دهد، امروزه بهترین دارویی که جهت اعصاب از طرف روانشناسان و روان پزشکان تجویز می‌شود به دست آوردن آرامش است که تنها داروی موثر روح و جسم است، حتی اگر به مرگ با این تعریف بنگریم.

اگر مرگ نباشد قدر زندگی را نمی‌فهمیم، به عبارتی این افکار ماست که هر لحظه به واقعیت تبدیل می شود و در آن موقع است که باید به مرگ نیز با تامل بنگریم.

تا آنجا که می توانیم از محیط های منفی و غیرمنطقی خود را دور سازیم و سعی کنیم حتی با افرادی که موافق هم نیستیم نیز با به دست آوردن نکات مثبت آنها، بر روی آن مانور دهیم تا با یک جذابیت خاص آنها را جذب کنیم و این را هم بدانیم که شکوفا کردن خود و دیگران به عملکرد خود ما برمی‌گردد.

خواندن کتاب با این کتاب زندگی را معنا کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی سرشار از آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با این کتاب زندگی را معنا کنید
 

 ... و سپس می‌میریم

ما بیشتر عمرمان را با اجتناب از مرگ سپری می‌کنیم و به آن نمی‌اندیشیم. وقتی هم که می‌اندیشیم، با ترس و لرز همراه است. ممکن است احساس شگفت‌انگیز و نوعی عدم تعادل در ما ایجاد شود. ما از مرگ می‌ترسیم، شاید تا حدودی به این علت که نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد و تا حدودی هم به این علت که می‌ترسیم درد و رنج به همراه داشته باشد. وقتی تأمل می‌کنیم و خانهٔ مرگ را در می‌زنیم، معنایش رفته رفته در ما رخنه می‌کند. تأمل در باب مرگ به ما قدرت می‌بخشد زیرا ما را از ترس رها می‌سازد. ما دربارهٔ معنای این الفاظ تأمل می‌کنیم: «مرگ دوست من است، صدیق‌ترین دوست من است، چون منتظر من است.»

ذهن‌تان یارتان، ۹ مرحلهٔ مراقبه، ساکیونگ میفام، رضا رضایی


 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان