دانلود و خرید کتاب از مکتب خانه تا دانشگاه عباس ادیب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از مکتب خانه تا دانشگاه اثر عباس ادیب

کتاب از مکتب خانه تا دانشگاه

نویسنده:عباس ادیب
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از مکتب خانه تا دانشگاه

کتاب از مکتب خانه تا دانشگاه نوشته عباس ادیب در انتشارات دانشگاه اصفهان به چاپ رسیده است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

درباره کتاب از مکتب خانه تا دانشگاه

مطالبی که در این کتاب آمده است شامل تشریح فعالیت‌های عمرانی شانزده سال معاونت مالی و اداری و اجرایی دکتر عباس ادیب در دانشگاه تجزیه نشده‌ی اصفهان است که اعمال عمرانی پزشکی و غیرپزشکی این دانشگاه را در بر می‌گیرد.

از نرده حصار دانشگاه، خیابان‌بندی و آسفالت آن‌ها به صورت موجود امروز، ساختمان موقت دانشکده‌های علوم و ادبیات و انتقال آن‌ها از کوچه شاهزاده ابراهیم به دانشگاه، ساختمان دانشکده ‌های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری، ساختمان‌های کوی استادان، درخت‌کاری و چمن‌کاری‌های موجود، زمین‌ها و سالن‌های ورزشی، نوسازی، تجهیز بیمارستان‌های خورشید (نور) و ثریا (کاشانی) و سرانجام ساختمان مرکز پزشکی الزهرا که در اثر افزایش قیمت‌ها در نیمه‌ی اول مهرماه ۱۳۵۰ به صورت نیمه‌ تمام باقی ماند همگی در این کتاب آمده است.

 خواندن کتاب از مکتب خانه تا دانشگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به خواندن تاریخچه کارهای عمرانی دانشگاه اصفهان و سوابق دکتر عباس ادیب، استاد فقید علوم پزشکی دانشگاه اصفهان.

نظرات کاربران

dr mansouri
۱۴۰۱/۰۸/۲۵

استاد دکتر عباس ادیب پدر فارماکولوژی ایران کتاب تاریخی شفاهی و شیرین..یادش بخیر وقتی شیرینتر بود که خود استاد از روی کتاب برامون توضیحشم میدادن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۱۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان