دانلود و خرید کتاب مدیریت زمان برای فعالان دانشجویی سجاد محمدعلی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت زمان برای فعالان دانشجویی اثر سجاد محمدعلی‌نژاد

کتاب مدیریت زمان برای فعالان دانشجویی

معرفی کتاب مدیریت زمان برای فعالان دانشجویی

کتاب مدیریت زمان برای فعالان دانشجویی نوشته سجاد محمدعلی‌نژاد است که در انتشارات سازمان بسیج دانشجویی به چاپ رسیده است.

بسیج دانشجویی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردها و نهادهای انقلاب اسلامی می‌کوشد در حوزه جنگ نرم در میدان نبرد نوین با دشمن تلاش کند و در این راستا انتشار کتاب‌هایی با رویکرد و محوریت اعتلای نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی و با محتواهای گوناگون آموزشی و آگاهی دهنده را در دستور کار خود قرار داده است.

هدف این سازمان فرهنگسازی، ایجاد روحیه مطالبه‌گری و تصمیم‌سازی برای مسئولان، تربیت نیروهای متعهد و در نهایت ورود در میدان عمل برای ساختن جامعه اسلامی است.

 درباره کتاب مدیریت زمان برای فعالان دانشجویی

 اگر اموری را که برایتان مهم است نمی­توانید انجام دهید یا دچار اتلاف وقت هستید، نشانۀ آن است که بر خود و زمانتان مسلط نیستید و نتوانسته‌اید از این نعمت الهی درست استفاده کنید. دانشجو در مرحلۀ فرصت طلایی زندگی‌اش است که می‌تواند با استفاده از آن بیشترین بهره را در پرورش همه‌جانبۀ استعدادهایش ببرد و به وظایف اجتماعی خود در قالب نقش‌آفرینی در تشکل عمل کند. دوران دانشجویی و اساساً عمر، محدود به زمان است و انسان همواره دچار تزاحم میان رشد همه‌جانبه و محدودیت زمان است؛ به همین جهت ضرورت دارد که دانشجو به مدیریت زمان خود توجه کند و مهارت‌های لازم را در این حوزه به‌دست آورد.

در این کتاب سعی شده است با درنظرگرفتن شرایط دوران دانشجویی به آسیب‌شناسی گذران وقت و ارائۀ راه‌کارهایی برای بهبود استفاده از فرصت‌های دانشجویی پرداخته و مهارت‌های مورد نیاز برای تحقق مدیریت زمان تشریح شوند.

 خواندن کتاب مدیریت زمان برای فعالان دانشجویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب مدیریت زمان برای فعالان دانشجویی می‌تواند راهنما و راهگشایی برای دانشجویان متعهد و انقلابی باشد تا در جهت افزایش دانش و بینش انقلابی خود از آن بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

M.B
۱۴۰۰/۰۱/۱۸

عالی👌👌👌

Mohammad Saebi
۱۴۰۲/۰۲/۱۵

واقعا خوبه برای دانشجو فعال

VAFA.m.R
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

الهی عزیزمممممممم😍استادمون بود💔

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان