دانلود و خرید کتاب آرامش‌بخش قوی مجید فیاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرامش‌بخش قوی اثر مجید فیاضی

کتاب آرامش‌بخش قوی

نویسنده:مجید فیاضی
امتیاز:
۳.۳از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آرامش‌بخش قوی

در کتاب آرامش‌بخش قوی که مجید فیاضی آن را گردآوری و تالیف کرده است، ۶ راهکار برای رسیدن به آرامش از امام سجاد (ع) فرامی‌گیرید.

در ایـن کتـاب ابتـدا فرازهـای دعـای زیبـای پانزدهـم از صحیفـۀ سـجادیه به گونـه‌ای مختصـر و مفیـد بـرای شـما توضیـح داده می‌شـود و پس از آشنایی شما با مفاهیم آن، متن دعا و ترجمۀ آن تقدیم می‌گردد. فرازهای دعـا بـه پنـج بخـش تقسـیم شـده‌اند کـه بـا توجـه به اصـل بحث دعـا کـه به عنوان آرامش‌بخـش اول آمـده اسـت، در مجمـوع شـش بخـش را تشـکیل داده انـد. تذکـر ایـن نکتـه لازم اسـت کـه آنچـه بـا عنـوان «نسـخۀ امـام(ع)» در ابتـدای بخش‌هـا آمـده اسـت، همگـی فرازهـای دعـای شـریف پانزدهم هسـتند.

 خواندن کتاب آرامش‌بخش قوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید آرامش واقعی معنوی را در پرتو کلام امام سجاد (ع) و مناجات‌های زیبا و دلنشین ایشان بیابید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

مریم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

کتاب خیلییییییییی خوبیه...من باخوندش بیشترازحکمتهاوکارای خداسردرآوردم...بااین کتاب واقعاعاشق خداشدم...وتوزندگی خیلی صبوروشاکروراضی شدم...اگه نخونین خیلیییی ضررکردین...حتمابخونین وبه دیگران هم توصیه کنین..ممنون

mehran rahimi
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

سلام من این کتاب را مطالعه کردم خیلی جملات مفید و کارآمدی دار، ولی نکته که باعث شد دو ستاره کم بدم این که کتاب رو کاملا مذهبی کردین و از روایات اسلامی زیاد استفاده کردین. من خیلی وقته آرامش ذهنی

- بیشتر
فائزه
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

کتاب خوبی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان