دانلود و خرید کتاب مدیریت موفق با فناوری اطلاعات تونی داویس ترجمه نسیم زاهدی دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیریت موفق با فناوری اطلاعات

کتاب مدیریت موفق با فناوری اطلاعات اثری از تونی داویس، مگی کات، نیل فالین، پیتر مول و سیمون ارم است که با ترجمه نسیم زاهدی‌دوست و حمیدرضا کاظمیان حیدری در اختیار دارید. 

کتاب مدیریت موفق با فناوری اطلاعات جلد دوم از مجموعه ارزیابی استعداد است و شیوه‌ی نوین برای مدیریت در سازمان‌ها و کسب وکارها بیان می‌کند. 

درباره کتاب مدیریت موفق با فناوری اطلاعات

کتاب مدیریت موفق با فناوری اطلاعات به مدیران می‌آموزد که چطور می‌توانند پیشرفت کارکنان را در سطح فردی یا جمعی بررسی کنند. یک سیستم موفق در زمینه مدیریت استعداد نیاز دارد تا  توانایی ارزیابی دقیق مزایای به دست آمده را داشته باشد و در کنار آن شرح درستی از بازگشت سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته نیز ارائه کند. 

کتاب مدیریت موفق با فناوری اطلاعات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب مدیریت موفق با فناوری اطلاعات اثری مفید و کاربردی برای تمام مدیران است.

بخشی از کتاب مدیریت موفق با فناوری اطلاعات

سازمان‌های اجرا کننده برنامه‌های مدیریت استعداد، بی تردید برنامه‌ای رسمی دارند تا از طریق آن کارکنان منتخب را در قالب‌های مختلف طراحی شده برای ارائه دانش جامعی از شرکت و وظایف کلیدی‌اش جای دهند. بدون اینکه یک سیستم it کارآمد اجرا شود، بعید به نظر می‌رسد که پیشرفت کارکنان را بتوان از طریق چنین برنامه‌هایی به طور کارآمد، در سطح فردی یا برنامه‌ای نظارت کرد. به علاوه کلید یک سیستم مدیریت استعداد واقعاً موفق، حول محور توانایی در ارزیابی بسیار دقیق مزایای به دست آمده و مدیریت برتر، با شرح درستی در مورد بازگشت سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته بر مدیریت استعداد می‌چرخد.

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۰۸/۱۵

کتابی از سری ۴ جلدی ان در زمینه مدیریت موفق و رفتار سازمانی و طریقه سازماندهی اطلاعات برای رسیدن به هدف تعیین شده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان