دانلود و خرید کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست مژده صیادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست اثر مژده صیادی

کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست

معرفی کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست

کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست نوشته مژده صیادی است. این اثر با رویکرد روانشناسی محیطی، ایجاد رضایتمندی سکونتی با رویکرد مشارکتی و تاثیر رنگ در ایجاد فضای کالبدی دلخواه کودک را بررسی می‌کند. 

درباره کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست

برای اینکه کودکان در آینده بتوانند در مسیر موفقیت گام بردارند و دنیای پیرامونشان را تغییر دهند، باید در محیطی سالم رشد و پرورش پیدا کنند. اما گاهی اوقات این شرایط برای تمام کودکان فراهم نمی‌شود. بسیاری از کودکان بی‌سرپرست در محیط‌هایی که آنان را از لحاظ روانی تحقیر می‌کند یا آزار می‌دهد بزرگ می‌شوند. بنابراین بسیار خوب است که هنگام کار با کودکان بی‌سرپرست به نکات مهم تربیتی روز دنیا توجه کنیم. از جمله کارهای دیگری که می‌توان انجام داد، تجهیز فضاهای مخصوص به آنان است. کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست اثر مژده صیادی با رویکردی روانشناسی به موضوع نگاه کرده است. 

در کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست، خصوصيات روان شناختی فضای زندگی كودك  بررسی شده است تا بتوان گام‌های بهتری در جهت پاسخگويی به نیازهای روانی آنان (از طريق تحليل رنگ‌های به كار رفته در نقاشی كودكان و پرسشنامه)، برداشت. همچنين عوامل موثر بر ميزان رضايت كودكان، از محل سكونت نیز با استفاده از پرسشنامه و به روش مشارکتی بررسی شده است. 

کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانش‌جویان و دانش‌آموختگان رشته معماری می‌توانند از مطالب کتاب معماری برای کودکان بی‌سرپرست استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

قیمت:
۵۳,۹۰۰
تومان